Strikkemamma Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg er hypp på å prøve en ny forundation snart. Kanskje en mineralfoundation? Min hud er stygg uten et godt dekklag over og derfor er jeg i tvil om mineralfoundation er noe for meg? Har prøvd mineralfoundationen fra Bodyshop en gang men den VISTE ikke på huden engang, så den måtte jeg bytte. Har kommet til et punkt der jeg er blitt lei av flytende foundation for det virker litt "tungt" igjen, om dere skjønner. Ah, jeg blir blind i den store foundation-jungelen!!
Strikkemamma Skrevet 8. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2012 Dytt* Har dere noen anbefalinger?
Gjest "gjest" Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Chanel Vitalumiere Aqua er den foundationen jeg har brukt mest i det siste året. Anbefales.
Aforanonymous Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg har prøvd mange foundation gjennom årene, og sverger til bareminerals matte foundation! Vil man prøve mineral founation vil jeg anbefale bareminerals på det sterkeste, men sier lommeboken nei, så vil jeg anbefale maybelline mineral power. Dette brukte jeg før, og er et av de rimelig og virkelig gode. Loreal sitt likte jeg ikke særlig godt, følte man ikke fikk en særlig glød. Ellers så bruker jeg bodyshop oilfree foundation som jeg liker godt, og gir et veldig dekkende resultat. Er det perioder der jeg har mye urenheter, bruker jeg først bodyshop oilfree founation så et lag med bareminerals, gir et veldig dekkende resultat og gir meg ikke et stort utbrudd av kviser.
Strikkemamma Skrevet 8. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2012 Hvor kan jeg få kjøpt Bareminerals?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Vett KICKS selger BAREMINERALS, men vil anbefale deg å sjekke ut nette! Ebay feks, mye billigere enn sminkekjedene i Norge. Startkitet til bareminerals vil jeg anbefale om du er nye for bareminerals, jeg har faktisk kjøpt det to ganger fordi det er så genialt!
Strikkemamma Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2012 Vett KICKS selger BAREMINERALS, men vil anbefale deg å sjekke ut nette! Ebay feks, mye billigere enn sminkekjedene i Norge. Startkitet til bareminerals vil jeg anbefale om du er nye for bareminerals, jeg har faktisk kjøpt det to ganger fordi det er så genialt! Takk for tips. Er det gratisprøver på ebay også? Har sett det før, men husker ikke hvor det var
Rime Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Min favoritt er kremfoundationen fra The Balm. Huden min er stygg, men blir nesten litt vakker med denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå