Gå til innhold

hvilken matbutikk brukes?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer bare enkelt på hvilken matforetning dere benytter dere av og som er rimelig mat? ultra,rimi,rema,spar,bunnpris????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handler mest på OBS jeg, men har både Prix, Rema, Obs, og Rimi like i nærheten. velger vel mest Obs og Rimi.

Gjest Anonymous
Skrevet

handler ofte på ultra.. men har en følelse av at det er dyrere der enn andre steder???????!!!!! men jeg liker first price varene de er noe rimeligere! men er de å få tak i andre steder også? kanskje enda rimeligere igjen?

Skrevet

Vi handler det mest elementære på Rema (melk er nå alltid melk) og alt ekstra på Ultra. Ultra er nok ikke spesielt billig, men ikke kjempedyrt heller. Det er i allefall en flott butikk, gir skikkelig matglede. Centra er også bra, men foretrekker Ultra. Jacob's er bra, men litt for dyrt, og med en times kjøretur dit er det egentlig svært lite aktuelt.

Skrevet

Det blir nok Mega siden den er nærmest, men prøver å stikke innom Rema når jeg er "der omkring".

Skrevet

Rema og Rimi til hverdags.

Ultra ganske ofte, og til "bedre" mat.

OBS endel pga gode ferskvarer

Frukt og grønnsaker fra innvandrerbutikker (ulike)

Skrevet

Som oftest Rema.

På Rimi hvis de har noen gode tilbud.

Og på Kiwi når de har trippel-trumf....

:oops:

Skrevet

:D Jeg har en månedssyklus. Rett etter lønning er jeg på CC og meny og når det begynner å skrante en uke før lønning så går jeg mest på Rema. :ler:

Ellers så er det enkelte ting jeg handler på bestemte kjeder. Kjøtt kjøper jeg mest på MAXI. De har ofte gode tilbud og da kjøper jeg en del og fryser ned. De har også en del tilbud på tørrvarer som pasta som det er greit å bunkre opp en del av når det er billig. Kylling på Rimi (festkylling og kyllinglår) Greit med sånne SPARERUNDER av og til.

Skrevet

Meny og Ultra.

En skjelden gang Rimi.

Frukt og grønnsaker + litt annent i en invandrer butikk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Definitivt ikke REMA OG RIMI. Orker ikke å handle i et lager med lite utvalg, hvor butikken bestemmer hva du skal ha til middag.

Betaler heller noen kr ekstra for å få utvalg og ferske varer. Har en flott megabutikk hvor jeg handler.

Jo ser rema har en del tilbud. Lokketilbud, men det frister ikke.

Er vel 10 år siden jeg var innom en slik butikk.

Desuten er ikke de andre så mye dyrere. Det er sluttsummen som teller.

Skrevet

Jeg handler til vanlig på rimi, på rema når jeg har dårlig råd og meny hvis jeg skal ha noe spesielt.

Skrevet

Handlar i alle fall aldri på Rema - hatar remabutikkar!

For det meste handlar me på Mega - dei har koseleg butikk med godt utval, og har òg svært mykje økologiske varer. Av og til Meny.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Handler mest på rema1000 for det er nærmest der jeg bor.. Liker egentlig bunnpris best :)

Skrevet

Jeg handler mest på Maxi,Rimi og Rema for de er i nærheten hvor jeg bor.

Liker best Maxi da.

Skrevet

Spar - fordi det er nærbutikken min, men jeg handler på Mega, Meny og Rema 1000 også...

Men det slutter aldri å irritere meg at jeg ikke kan finne EN matbutikk som fører alt det jeg vil ha så jeg slipper å planlegge ekspedisjoner til andre butikker stadig vekk :-?

F.eks har de ikke Biola (4-pack med jordbær) på nærbutikken... Der har de derimot First Price nudler... men ikke hakkede tomater med chilli... *stønn* :roll:

Skrevet

Vi handler mest på Kiwi og Prix til daglig. Jeg tror Kiwi er litt billigere enn Prix, men forskjellen er ikke så veldig stor. Men siden disse butikkene ikke har alt, så handler vi "andre ting" på enten vår lokale innvandrerbutikk, Ica eller Centra.

Amarone

Skrevet

Vi handler på rema der er det biligst selv om vi har nærbutikker .

Skrevet

Jeg handler mest på Meny og av og til på Kiwi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...