Sunshine Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg skal til utlandet og vurderer å kjøpe meg en Mulberry Bayswater. Er det noen som vet hva de koster i Norge?
Gjest Solsmil Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 De koster omtrent det samme i norge og i utlandet. Er det noe særlig forskjell, så er det på grunn av kursen på de forskjellige myntenhetene
Sunshine Skrevet 8. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2012 Ja det var det jeg tenkte, men om noen vet hva de vanligste variantene koster blir jeg likevel glad for å høre det så jeg har et sammenligningsgrunnlag.
acna Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Mulberry bayswater i krokodille-skinn koster over sju tusen (7500?), og i glatt skinn får du den til ca 6800. Kjøper du den i utlandet vil den vel bli billigere pga tax-refund?
Sunshine Skrevet 10. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2012 Ja man sparer momsen og kursen, så det blir vel rundt 5500 for den i glatt skinn om man kjøper den i London (den koster 695£ på nettbutikken).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå