Gå til innhold

Strømebukse under brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det vanlig å gå med strømpebukse under brudekjolen?

Jeg gifter meg til helgen og går inn skoene mine, men skoene passer perfekt når jeg ikke har strømpebukser (bar fot), men hvis jeg tar på strømpebukse begynner den venstre skoen å glippe.

I tillegg tenkte jeg at jeg vil gjerne ha en hold-in strømpebukse, eller iallefall hold inn der oppe på mage-hofte-partiet. FInnes slike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en lignende situasjon for litt siden! Skulle ikke gifte meg da, men den ene hælen kippet når jeg brukte strømpebukse.

Løsningen på problemet: Fikk låne litt anti-skli-middel av en venninne, som jeg smurte under fotsålen på strømpisen! Husker du sånne sokker man hadde når man var barn, som hadde små knotter under? Nå selges det tydeligvis på tube! Kanskje noen småbarnsforeldre her som vet hvor det selges?

Da kan du ha både hold-in strømpis og begge skoa i behold! Gratulerer med bryllupet! :)

AnonymBruker
Skrevet

hehe, takk for tipsene begge to :) jeg får ta meg en handletur og se hva jeg finner!

Det er nesten å jeg vurderer å klippe av føttene på strømpebuksa og bare gå barbent fordi de passer supert uten..

Takk :)

Skrevet

Jeg skal gå barbent.... Fint det da, hvis man har velstelte føtter :)

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke klippet av strømpebuksa, da fortsetter den sannsynligvis å rakne oppover! Hvis du alikevel velger å klippe, så smør et tykt lag med gjennomsiktig neglelakk rundt klippekanten, for å forhindre rakning i større grad.

Ville heller gått inn for å finne en fotløs hold-in strømpebukse (som jeg hadde brettet opp nederst så den ikke synes).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...