signe425 Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Hei.. er det noen her som vet hvor jeg kan kjøpe flygende lanterner som ikke koster alt for mye??? Tenkte at mens vi er hos fotografen så skal gjestene få skrive sine ønkser på hver sin lanterne og så skal vi sende de opp på kvelden i bryllupet.. Synes de er så utrolig fin.. Klem meg
Belima Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Her hvor jeg bor har de forbudt å sende opp kinesiske lanterner pga brannfaren. Noe som er forståelig. Du bør sjekke med brannvesenet der du bor om du får lov til å sende opp slike. Desverre vet jeg ikke hvor du får kjøpt billige kinesiske lanterner, men ville bare advare deg om et eventuelt forbud. 5
Chloe- Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Vet ikke hvor de kjøpes. Ikke for a være helt Debbie Downer her nå, men de forsøpler/forrurenser jo ganske mye også.. 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Noen Joker-butikker har dem. Koster 250 kr for pakke med 5 små og 300 kr for pakke med 5 store. Er et firma i Hemsedal som importerer dem. Tror firmaet heter Himmellykten eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Husk å si i fra til politet at dere sender opp kinesiske lanterner. 2
signe425 Skrevet 8. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2012 tusen takk for svar.. har snakket med politiet og må bare gi beskjed til de og til brannvesenet dagen vi sender de opp i tilfelle de får noen tlf. kom gjerne med flere tips. klem meg
Glitnir Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Finnes billig flere steder på nett, blant annet Deal Extreme.
signe425 Skrevet 8. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2012 Ja det er litt merkelig men de lyser bare helt nydelig om kvelden.. også synes jeg de er ganske romantiske... vi så masse sånne på vår første date.. :-)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 Jeg vet i alle fall at mitt ønske skrevet på en slik lykt ville vært: "Håper denne lykten ikke forårsaker storbrann" 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #13 Skrevet 8. april 2012 Pene er de forsåvidt - når de er på vei opp. Når de ligger sluknet rundt om i naturen dagen derpå, er det derimot ikke særlig pent... Skal dere sende opp slike bør dere også sette av tiden dagern etterpå til å gå rundt og rydde opp etter dere. Og håpe dere ikke brenner ned noe. Jeg synes fint lite om unødvendig og tullete forsøpling. Det er mye annet som er pent og romantisk, og som ikke er miljøfiendtlig og farlig. 6
Kite Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 De selger sånne på teknikmagasinet har jeg sett.
Puremercy Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Nå har ikke ts bedt om moralpreken fra dere, men om tips til hvor hun kan kjøpe de. Jeg synes det er en veldig romantisk og original ide! 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Nå har ikke ts bedt om moralpreken fra dere, men om tips til hvor hun kan kjøpe de. Jeg synes det er en veldig romantisk og original ide! Romantisk muligens, men ikke så orginal. Mange som har begynt med det de siste årene. Men når det er sagt så kommer jeg på mange ting som forurenser mer enn de lyktene. 1
signe425 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 1. mai 2012 tusen takk til alle dere som har svart på det jeg lurte på.... fant noen nydelige på ebay som visst nok går i oppløsning etter at "veken" er ferdig.
MissStiles Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Tråden er ryddet. Det er ikke lov å legge ut linker iht salg/kjøp annonser. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå