Gå til innhold

Hvor mye vil du betale for negler/bryn/vipper etc

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betaler du/er du villig til å betale for følgende tjenester:

- Negleforlengelse med gel/akryl med hvit eller klar tupp/evt design

- Shellac/gelish lakk av negler

- Farge av vipper, bryn og voksing/napping/tråding av bryn

- HD Brows

- LV Lashes

- Vippeekstensions

- Spray tan

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har kurset meg innen disse områdene i Storbritannia, for å tjene litt penger på siden mens jeg studerer, men jeg skal snart flytte tilbake til Norge, og dersom kunder er villige til å betale så kunne jeg gjerne tenkt meg å fortsette som en ekstrajobb på kveldstid/helger, enten hjemmefra eller ved å besøke kunder hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du bare se hva slags priser salongene har og så legge deg under det?

AnonymBruker
Skrevet

Betaler 1100 for fullt sett med gel hvite tipper i salong.

Skrevet

Hvor mye betaler du/er du villig til å betale for følgende tjenester:

- Negleforlengelse med gel/akryl med hvit eller klar tupp/evt design

- Shellac/gelish lakk av negler

- Farge av vipper, bryn og voksing/napping/tråding av bryn

- HD Brows

- LV Lashes

- Vippeekstensions

- Spray tan

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har kurset meg innen disse områdene i Storbritannia, for å tjene litt penger på siden mens jeg studerer, men jeg skal snart flytte tilbake til Norge, og dersom kunder er villige til å betale så kunne jeg gjerne tenkt meg å fortsette som en ekstrajobb på kveldstid/helger, enten hjemmefra eller ved å besøke kunder hjemme.

Jeg gjør aldri slikt selv, fordi jeg synes slikt er for dyrt med norske priser. Men om du hadde tatt det litt billigere enn andre salonger, tror jeg du hadde tjent en del.

for shellac ville jeg betalt 300-400 kr (betalte £30 i UK)

for farging av vipper og bryn kunne jeg betalt 150-200 kr for hver, slik at det ble rundt 300,- for farging av begge + forming av bryn

Vippeextensions - 500-800,- . Vet det er mange som tar mye mer, men slike varer ikke så lenge og da vil jeg heller ikke betale så mye.

- Spray tan. For hele kroppen...250 kanskje. Betalte 300 i norsk salong for noen år siden, og det var altfor dyrt - varte jo bare i 7 dager.

AnonymBruker
Skrevet

300,- for vipper og bryn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 100kr for tråding i salong.

Skrevet

Jeg betalte 100 kr for napping og voksing av bryn, 200 kr for farging av vipper og bryn, og 500 kr for fransk manikyr i gel med forlengelse. Dette var litt rabatterte priser, siden jeg er venn av datteren som eier salongen, men de vanlige prisene er ikke mye dyrere ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

For vippeextensions kan du ta litt i begynnelsen, men halv pris for refills og faste kunder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...