barespørsmål Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg lurer på hva slags utdanning eller hva de forskjellige jobbene heter når man kan jobbe sammen med kjendiser. Det å arrangere lokaler eller planlegge en tour og liknende. Om noen kunne si meg alle jobbene/yrkene som innebærer dette ?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg lurer på hva slags utdanning eller hva de forskjellige jobbene heter når man kan jobbe sammen med kjendiser. Det å arrangere lokaler eller planlegge en tour og liknende. Om noen kunne si meg alle jobbene/yrkene som innebærer dette ? Personlig assistent Pr-ansvarlig Party planner eller event manager. Tror egentlig ikke man trenger utdanning for dette bortsett fra pr-ansvarlig da. Det meste handler om kontakter.
Gjest IngvildSF Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 NISS, Høgskolen i Lillehammer, Høgskolen på Rena og Danvik Folkehøgskole har relaterte linjer. Man lærer mye der, men mye kan man også lære på egenhånd. Det viktigste er kontakter, kontakter, kontakter og innsatsvilje. Det er beinhardt å jobbe innen dette, særlig mens man bygger seg oppover. Jeg er ikke interessert i å jobbe så mye, og være så avhengig av kontakter (vurderte lenge å jobbe med dette). Usikre tider, avhenger veldig av den generelle økonomien, og en god dose flaks er ikke dumt. I første omgang ville jeg prøvd meg på Kultur & Event på Danvik Folkehøgskole, jobbe bra der, suge til seg all kunnskap, utnytte lærerne for alt de er verdt (det er mye!), og finne ut av om dette er noe du vil drive med. Det var iallefall det jeg gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå