Auroressa Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg vurderer sterkt en tatovering i nakken, av potene til mine to firbeinte, altså en pote av dem begge , men hva kan jeg bruke til og ta på poten dems, for og ta avtrykk på ark? Vil ikke ta noe "skadelig" for dem, vist dem skal vaske seg etterpå, og må være såpass "farve" at det fester seg på papiret og.. Noen som har noen ideer ?
Gjest Spinell Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Det første som faller meg inn er fingermaling av samme type som barna i barnehagen bruker Fås sikkert kjøpt på Panduro eller andre hobbyforretninger.
Auroressa Skrevet 8. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2012 Det første som faller meg inn er fingermaling av samme type som barna i barnehagen bruker Fås sikkert kjøpt på Panduro eller andre hobbyforretninger. Ah, det er jo ganske smart , og kan barn som putter fingrene sine i munnen bruke det så går det vel greit for dem og , men går vel vel bort vist jeg dusjer labbene dems rett etterpå?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Du må ha noe som gir mye detaljer, fingermaling fungerer ikke godt nok til det. Jeg har brukt vannbasert akrylmaling fra panduro. Skylte av i dusjen med én gang jeg var ferdig, da ble det ingen ting igjen på labben. Avtrykket ble kjempedeflott, fikk til og med med hårene under labbene.
Strange Doll Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 akrylmaling går helt fint, sålenge du vasker av meg en gang 1
Sugerøret Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=557170&view=findpost&p=9185840
Auroressa Skrevet 10. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2012 Ok! Tusen takk for tips Får se hva det blir til , vurdert og kanskje vente til den dagen dem går bort, og ta med noe av asken dems i blekket, høres kanskje sjukt ut men er "vanlig" hehe.. 1
loraine Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Konditorfarge kan vel også gå. Lurt på dette selv da jeg også skal tatovere potene til mine kjæledyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå