Gå til innhold

C25K på tredemølle - pinlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har gjennomført eller som nå gjennomfører Couch 2 5K-programmet på tredemølle? Var det pinlig å kunne løpe så lite om gangen, eller gikk det greit? Hvilke hastigheter løp og gikk dere på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette? :)

Det er et løpeprogram som skal få deg til å løpe 5 km eller 30 min på 9 uker.

Skrevet

Hvorfor skulle det være pinlig? Alle må da begynne en plass. Aldri prøvd dette, men nå er jeg i ok form. Men skal se på det uansett. Vil gjerne i bedre form.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et løpeprogram som skal få deg til å løpe 5 km eller 30 min på 9 uker.

Oi, nøyaktig noe slik har jeg letet etter! Takk :)

Skrevet

Er ikke pinlig i det hele tatt det vel. Synes du skal hoppe i det :)

• Liker 1
Skrevet

ikke noe pinlig nei. Jeg gjør det på tredemølle. Og noen ganger ute men når det er kaldt må jeg på treningssenter.

Glem hva som er pinlig, gjør det DU vil. Jeg synes ikke det er pinlig i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå må dere få noe inn i hodet deres - de fleste som trener på treningssentre er der og trener seriøst - og de kunne ikke brydd seg mindre om hvordan og hva andre trener. Heller ei hvor fort ellert sakte man løper.

Jeez.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle det være pinlig?? :klo:

Jeg gir fullstendig F i hva personen på mølla ved siden av meg driver med. Jeg er opptatt med å puste og pese selv!

:ler:

• Liker 3
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

På meg virker det som de fleste begynner på dette via mølla, så hvor i alle dager kom tanken på at dette er flaut fra?

Jeg er midt i dette programmet på mølla og har aldri brydd meg en døyt om at jeg går på mølla innimellom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte med dette programmet i fjor. Ute da, ikke på mølla. Hata løping, men hadde virkelig lyst til å like det :P

Og dette programmet var virkelig fantastisk for å komme i gang! Formen steg fort, og det ble gøy å løpe! jogge :sjenert::fnise:

Etter programmet var gjennomført fortsatte jeg å løpe 3ggr i uka, og gjør det enda. Gleder meg til hver økt!

Husk musikk! :jepp:

Og det er hverken pinlig eller flaut, alle starter et sted. Flauere å ikke starte. :lur:

• Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet

Ingen bryr seg om hva nabopersonen på mølla gjør, helt ærlig. Ikke vær redd for det :) alle har startet et sted.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke hastigheter bruker dere?

Skrevet

Jeg begynner på uke 3 neste uke og kjører 6 når det er rask gange og 7 ellers - det er anbefalt å ikke ha høy hastighet på løpingen, da det er utholdenheten som skal trenes opp, hastigheten kommer etterhvert :jepp:

Skrevet

Jeg løper på 8 og 9.

Friskusene løper ofte på 12-14, det bryr jeg meg ingenting om :gjeiper:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jogger mellom 8 og 9 selv og løper litt innimellom på 10-11.

• 4 uker senere...
Gjest yojo
Skrevet

Er det tre ganger i uken man skal utføre programmet?? Eller oftere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...