Gå til innhold

Noen jenter som kunne tenke seg en gutt som

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som overskriften sier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke! :gjeiper: Det er mitt ærlige svar :)

• Liker 4
Skrevet

Det er vel andre ting som spiller inn mer enn hvor mye tid han bruker her. Men ville ikke hatt en som kun hadde et sosialt liv her inne, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde jeg oppdaget noe sånt hadde jeg sett på det som utroskap og dumpet ham.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

lol kom bare på det spørsmålet. tenker, det er jo endel menn på dette forumet, og det er jo en egen singel avdeling.

Gjest Bella111
Skrevet

foretrekker en mann som ikke er her inne på KG.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde jeg oppdaget noe sånt hadde jeg sett på det som utroskap og dumpet ham.

jasså selv om du selv bruker mye tid her inne? du er altså utro om du har en å dele livet ditt med?

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Jeg blir sjelden forelska, og hvis det skulle vise seg at en mann jeg var interessert i var bruker her inne, så hadde ikke det gjort meg noe. Men hvis det skulle vise seg at han var en bruker jeg hadde lagt merke til i negativ forstand, så hadde det hatt noe å si. Ikke fordi han er på KG, men fordi holdninger og meninger betyr mye. KG og internett er ikke løsrevet fra "den virkelige verden", så hvordan han hadde presentert seg her inne kunne hatt noe å si.

Endret av Søgni
  • Liker 6
Skrevet

Nope. Synes det er veldig lite tiltrekkende med en mann som er medlem på KG.

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Hadde ikke gjort meg noe. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei og nei.. Liker ikke at mannen min henger på KG! desutten er det mye ting her som kan hjernevaske flere menn..

• Liker 2
Skrevet

Nei og nei.. Liker ikke at mannen min henger på KG! desutten er det mye ting her som kan hjernevaske flere menn..

You don't say...

• Liker 2
Gjest Purelove
Skrevet

Nope.. synes menn som henger her er sååååååå liiiiiiiiiiteeeeeeee tiltrekkende at jeg ikke har ord! mannen min skal helst nerde lite, å bruke tiden på andre ting :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Hadde ikke gjort meg noe. :)

skal vi gifte oss ?

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet

Men dere som mener det er en dealbreaker: Det er selvsagt noe dere selv vurderer, men hvorfor? Er det en nettdebattant generelt dere ikke vil ha, eller er det fordi det er KG?

KG er jo et kvinneforum, men det er mange temaer her inne som angår begge kjønn.

• Liker 6
Gjest Elihol
Skrevet

Når dere gjør det selv, hvorfor skal ikke mannen kunne gjøre det?

Hva med likestilling? At man ikke kan henge på KG kun fordi man er mann må være noe av det merkeligste jeg har hørt. Som nevnt over, er det jo mange temaer som angår begge kjønn...

Skrevet
skal vi gifte oss ?

:bryllup:

Skrevet

Nope.. synes menn som henger her er sååååååå liiiiiiiiiiteeeeeeee tiltrekkende at jeg ikke har ord! mannen min skal helst nerde lite, å bruke tiden på andre ting :)

Ditto.

Kvinner som henger på KG er yuck.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:bryllup:

:bryllup::sengekos::gravid::kose::flagg:

• Liker 1
Skrevet
Ditto.

Kvinner som henger på KG er yuck.

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...