Gå til innhold

kirke klokkene behynnte og lage lyd nå midt på natta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plutselig var for 15 min siden startet kirke bjellene og dinge som bare det varte fram til nå. Det står ikke på hjemme siden deres at det skal være noe opplegg der nå midt på natta. hva kan det være? må jo ha noe med påsken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ble jo heeelt feil sted og plassere denne tråden :P Flytt den gjerne om noen kan :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er feilpostet på forum for Samliv og relasjoner. Feilpostede innlegg blir slettet eller flyttet. Vennligst tenk gjennom hvilke forum dere oppretter tråder i.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er feilpostet på forum for Samliv og relasjoner. Feilpostede innlegg blir slettet eller flyttet. Vennligst tenk gjennom hvilke forum dere oppretter tråder i.

Kosemose, mod

Derfor jeg skrev at jeg hadde postet det feil. snilt hvis du kan flytte det til iktig plass. Takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det er en katolsk kirke kan det være en nattgudstjeneste. tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er en katolsk kirke kan det være en nattgudstjeneste. tror jeg :)

Det er ikke bare katolske kirker som har det, men også den Norske Kirke. Var på gudstjeneste i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen kirker holdes det påskenattsmesse hvor overgangen mellom påskeaften og 1. påskedag markeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattsgudstjeneste eller ungdommer prester med alt for lite å ta seg til :gjeiper:

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koleraepidemi. Har hørt at den er på full fart tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja det skjedde også her på tjensvoll, jeg var ute med bikkjene når det begynte, det var skummelt :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...