AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Plutselig var for 15 min siden startet kirke bjellene og dinge som bare det varte fram til nå. Det står ikke på hjemme siden deres at det skal være noe opplegg der nå midt på natta. hva kan det være? må jo ha noe med påsken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Dette ble jo heeelt feil sted og plassere denne tråden Flytt den gjerne om noen kan TS
Kosemose Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Dette innlegget er feilpostet på forum for Samliv og relasjoner. Feilpostede innlegg blir slettet eller flyttet. Vennligst tenk gjennom hvilke forum dere oppretter tråder i. Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Dette innlegget er feilpostet på forum for Samliv og relasjoner. Feilpostede innlegg blir slettet eller flyttet. Vennligst tenk gjennom hvilke forum dere oppretter tråder i. Kosemose, mod Derfor jeg skrev at jeg hadde postet det feil. snilt hvis du kan flytte det til iktig plass. Takk=)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Dersom det er en katolsk kirke kan det være en nattgudstjeneste. tror jeg
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Dersom det er en katolsk kirke kan det være en nattgudstjeneste. tror jeg Det er ikke bare katolske kirker som har det, men også den Norske Kirke. Var på gudstjeneste i kveld.
Gjest Bella111 Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 helt klart et spøkelse! eneste som kan forklare det! 2
Perelandra Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 I noen kirker holdes det påskenattsmesse hvor overgangen mellom påskeaften og 1. påskedag markeres.
Gjest meh Skrevet 8. april 2012 #13 Skrevet 8. april 2012 Nattsgudstjeneste eller ungdommer med alt for lite å ta seg til :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #14 Skrevet 8. april 2012 Nattsgudstjeneste eller ungdommer prester med alt for lite å ta seg til :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #16 Skrevet 9. april 2012 Koleraepidemi. Har hørt at den er på full fart tilbake. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 ja det skjedde også her på tjensvoll, jeg var ute med bikkjene når det begynte, det var skummelt :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå