Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #21 Del Skrevet 25. mai 2004 Kan ikke si ka æ føle Kan ikke glemm selv om æ prøve Har ingen rett t å savn dæ Du betyr så veldig my for mæ Det e så veldig leng sia no Du og æ va en, ikke to Når ska smærten forsvinn? Vil æ nån gang, en som dæ finn? Kan savnet æ føle bli bort? Kan æ klar å glemm ka du har gjort? Så dype sår du har lagt igjen Æ elske dæ fortsatt min vænn Vil du ska vit æ har tilgitt Selv om du bare bryr dæ om ditt Drømme om at du kjæm tebake Klare itj helt å slipp taket Det e så veldig my æ vil si dæ Så mange spørsmål i fra mæ Koffår valgt du å gjør det du gjor? Koffår sa du itj hadet da du for? Va alt det du sa bare drit prat? Ka føle du no, e det hat? Håpe du en dag kan svar. Vit det va ækte det æ bar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #22 Del Skrevet 27. mai 2004 Hmmm, denne har eg ikkje sett før. Så flink du er til å skrive Tina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 28. mai 2004 #23 Del Skrevet 28. mai 2004 Du er kjempeflink til å skrive, morsomt å lese, virkelig!!! Fortsett med dette, du har virkelig talent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. mai 2004 #24 Del Skrevet 28. mai 2004 Tusen takk Det er utrolig gøy og få skryt for det jeg skriver.. Skrivingen er min viktigste trapi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. mai 2004 #25 Del Skrevet 28. mai 2004 Så flink du er! har skrevet helt siden jeg var liten jeg, men alt for sjenert til å poste noe :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. mai 2004 #26 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg var det før jeg også, men etter mange positive tilbakemeldinger fra venner ol, så tenkte jeg at jeg skulle prøve... Jeg skriver jo om livet mitt og som en slags terapi, ikke for at andre skal like det. Men det utrolig hyggelig og høre at folk synes det er bra.. Det er jo ganske personlig det jeg skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #27 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #28 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg tørket rosen du ga meg den gangen Husker på ordene som var i sangen Dine øyne jeg så i hver eneste tanke Minnet av din duft fikk mitt hjerte til å banke Rosen ryr sammen, snart bare stilken her Med rosen dør bildene jeg hadde så kjær Jeg husker ikke duften jeg en gang kjente Men jeg kan fortsatt føle ilden du tente Bålet brenner for alltid i hjertet mitt Selv om bildene forsvinner litt etter litt Jeg husker hvert minutt vi hadde sammen Men der ditt ansikt skal være ser jeg kun flammen Det river i hjertet mitt når jeg tenker på deg Jeg lengter sånn etter dine armer rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 23. juni 2004 #29 Del Skrevet 23. juni 2004 Så flink du er! Kommer til å stikke innom flere ganger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #30 Del Skrevet 23. juni 2004 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #31 Del Skrevet 23. juni 2004 Hadde jeg vist at du ikke ville komme tilbake Ville jeg nok aldri sluppet taket Men du var kanskje aldri helt min egen du Du gikk til henne da hun ble sjalu Jeg trodde på alt det fine du gjorde og sa Var det ekte eller løy du til meg da? Jeg savner deg så sårt, om du bare viste Da du dro begynte mitt hjerte å briste Jeg kan ikke bare glemme deg å slippe taket Du er den jeg elsker, jeg vil ha deg tilbake Jeg har så lyst til å prate med deg å spørre Hva skjedde, jeg har ikke opplevd større Du sa det vi hadde var spesielt og unikt Hvorfor gikk du da tilbake til noe slikt? Mine armer vil alltid være klare til å ta i mot deg Om du en dag finner ut at ditt liv er med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2004 #32 Del Skrevet 24. juni 2004 Du skriver så pent tina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. juni 2004 #33 Del Skrevet 24. juni 2004 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2005 #34 Del Skrevet 11. august 2005 Oi, denne har jeg ikke sett før nå. Kjempeflotte dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. august 2005 #35 Del Skrevet 11. august 2005 så masse fint her inne, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 11. august 2005 #36 Del Skrevet 11. august 2005 Du e så flink Eg komme nok litt innom og ser ja. Men signaturen din er berre så sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #37 Del Skrevet 22. august 2005 Går det fint med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå