Gå til innhold

KAN NOEN HJELPE MEG FORT?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter etter en film jeg så for mange år siden, og som jeg husker gjorde inntrykk på meg. Det eneste jeg husker (iallefall TROR jeg husker) er at filmen handler om en voksen dame som innleder en slags "affair" til en yngre gutt - lurer på om hun kan ha vært nanny for familien hans eller lignende? Ihvertfall så får han som hormonsprengt gutt i puberteten hete følelser for henne, og prøver å tilnærme seg henne. Hun er noe unnvikende i starten, men gir etterhvert. Noe av det jeg husker best er at denne gutten i en av disse scenene forsøker å ta på henne, hun reagerer, hvorpå han svarer: "I'm just curious". ELler noe...?

Noen som vet hvilken film jeg mener? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feilpost.

Endret av Virina
AnonymBruker
Skrevet

ååh var det du som skrev tråden i stad og om å hjelpe fort ..hvorfor må det skje så fort når det handler om en sabla film? :kjefte:

er det den hvor han har sex med morra til dama hans?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var nok ikke meg :) Jeg lurer fordi jeg og venninnen min sitter her og har sååå lyst til å se en god film, og så kom jeg på denne, vi snakket litt om den, og nå har vi begge veldig lyst til å se den før vi må reise (reiser til syden i natt :rodmer: )

Hmm, kanskje? Hva heter den filmen da??

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet? :sjenert:

Gjest kittycat
Skrevet

mulig det er The Reader med Kate Winslet? har bare lest at en ung gutt har et "affair"..

Gjest Badabing
Skrevet

The Reader tenkte jeg på også, men han møter henne ved en tilfeldighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...