Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...for mørke flekker på huden. Jeg har klart å få massevis av brune merker på beina mine. Det er resultatet av ekstremkløing under graviditeten. Nå er det massevis av arr der, føler meg ikke direkte sexy for å si det sånn.

Forslag mottas med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...for mørke flekker på huden. Jeg har klart å få massevis av brune merker på beina mine. Det er resultatet av ekstremkløing under graviditeten. Nå er det massevis av arr der, føler meg ikke direkte sexy for å si det sånn.

Forslag mottas med stor takk:)

Vet det finnes et utvalg av "anti-pigment" kremer... Jeg foreslår at du oppsøker et apotek eller parfymeri for rådgivning. Jeg driftet en butikk en gang som solgte slik krem som jeg vet fungerte bra, men det begynner å bli noen år siden nå :P

Skrevet

Arabella er det en som heter som er reseptbelagt pga masse a vitaminsyre. Den kan brukes for å lysne pigmentering etter for eks graviditet. Koster 40 kr eller no. Jeg brukte den og den funker fint, belag deg på deg på flassing i starten. De du får reseptfritt er dyrere og funker ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Arabella er det en som heter som er reseptbelagt pga masse a vitaminsyre. Den kan brukes for å lysne pigmentering etter for eks graviditet. Koster 40 kr eller no. Jeg brukte den og den funker fint, belag deg på deg på flassing i starten. De du får reseptfritt er dyrere og funker ikke.

Å tuuuusen takk for det. Lenge siden du har brukt? For når jeg søker på dette, så finner jeg ikke noe informasjon på nettet. Håper den fortsatt er tilgjengelig på markedet. Men de flekkene kommer vel ikke igjen etter at man har sluttet med kremen.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er aberela Glorya82 mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...