Gå til innhold

Sterke Betakaroten fra utlandet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Håååper noen her kan hjelpe meg, hadde blitt evig takknemlig:)

Jeg har vært på jakt etter sterke Betakaroten lenge nå. I Norge er det jo maks 3 mg som selges, og det er jo så lite at det knapt virker.

Er hovedsaklig på jakt etter sånne på 20 mg som de selger i Sverige. Bor langt unna grensen, ellers hadde jeg dratt dit og handlet.

Vet noen om noen nettsider som selger sterke betakaroten? Enten fra Sverige eller et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ebay har sikkert, men vil du virkelig ødelegge huden din på det der? Man får stygge pigentflekker på sikt som kan være kostbart å få bort. Tenk deg om før du bruker noe sterkere en anbefalt i Norge. Det er kun ment som vennlig tips for at du ikke skal ødelegge huden din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ebay har sikkert, men vil du virkelig ødelegge huden din på det der? Man får stygge pigentflekker på sikt som kan være kostbart å få bort. Tenk deg om før du bruker noe sterkere en anbefalt i Norge. Det er kun ment som vennlig tips for at du ikke skal ødelegge huden din..

Har aldri handlet på Ebay før, så litt usikker på den jungelen der. Men kan ha det i bakhodet om det ikke er å oppdrive andre steder. Takk for tipset uansett :)

Tror neppe jeg ødelegger huden på det. Det er kun naturlige stoffer i det. Har tatt opptil 9 mg da de solgte det i Norge, huden tålte solen mye bedre og fargen satt lenge (ergo trenger jeg sole meg mindre). Fikk ingen "bivirkninger".

Syns det er et toppers produkt, men det blir så dyrt og teit å ta 3-5 kapsler med 3 mg for å komme opp i nødvendig dose.

Fant noen på shopping4net, noen som har erfaring derfra?

Fant også en svensk nettbutikk, men venter på svar ang om de sender til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...