Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min, som jeg har vært sammen med i noen måneder, sier vi skal være sammen for alltid. Han sier flere dager hver dag at han alltid kommer til å elske meg, og at vi skal leve sammen for alltid, og at han kommer til å dø om jeg forlater han.

Jeg elsker han sykt høyt! Men vi er bare 18, 19 år og jeg synes det er litt drøyt å si det er for alltid i den alderen, for så mye kan skje. Selv om jeg ikke håper det blir slutt, så føler jeg det blir feil å si for alltid. Jeg pleier ikke å si ting jeg ikke kan holde.. og føler jeg lyver til han når jeg svarer at det er for alltid..

Videoannonse
Annonse
Gjest Rodrik Cassel
Skrevet (endret)

Noen folk er naive og innser ikke at svært få forhold som starter i ung alder som varer evig.

Endret av Rodrik Cassel
  • Liker 4
Skrevet

Jeg skulle være sammen med mine to siste kjærester for alltid, det skjedde ikke. hehe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har en kjæreste som aldri planlegger fremtiden med meg, aldri drømmer om fremtiden med meg, og aldri gir tegn til at han ønsker noe fremtid med meg.

Så jeg håper du kan nyte at du har en kjæreste som faktisk vil leve livet sitt med deg. Du har et luksusproblem.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
:tristbla:
AnonymBruker
Skrevet

je er 39 år han er 42 vi ble sammen når jeg var 18 og han 21..

han sa i sp tidlig alder at det ville bli oss.

men da er ikke vi så gamle heller da :P

men ikke sats på et forhold du ikke ha trua på.

• Liker 2
Skrevet

Er det noe forskjell på når han sier at dere skal være sammen for alltid og du som sier at du elsker han "sykt høyt" etter noen måneder? Nyt det, du. De fleste går vel inn for å være "sammen for alltid", men de færreste er det. Trenger ikke skape problemer som egentlig ikke er problemer. Om dere faktisk er sammen for alltid, kommer det nok av verre ting du må takle enn en kjæreste som vil elske deg resten av livet :-)

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Han er romantisk!! Nyt det, og vent med å tenke for mye på realiteter;)

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Klart det er naivt, men er ikke kjærlighet generelt naivt? La han tenke det han tenker, og nyte denne herlige forelskelsen mens han kan! For alt du vet holder det mye lenger enn du tror.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes du er heldig jeg!

Selv om det ikke er svært realistisk, så er det utrolig søtt og romantisk å være med noen som elsker deg så høyt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søtt :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Noen folk er naive og innser ikke at svært få forhold som starter i ung alder som varer evig.

Det er det svært få som blir startet i voksen alder også. Virker som folk gir lett opp om de får litt motgang eller problemer i disse dager.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det svært få som blir startet i voksen alder også. Virker som folk gir lett opp om de får litt motgang eller problemer i disse dager.

sant så sant

Skrevet

Jeg synes ikke det er bare søtt. Egentlig ikke søtt i det hele tatt!

Det å si til noen at han vil dø om hun noen gang forlater ham - det er faktisk stygt i min bok.

Om det i tillegg er en uttalt forventning om at ts skal si det samme, kan det være et faresignal synes jeg.

Håper du kanskje kan finne en dag å si at du elsker ham, men at det er for tidlig for deg å si at dere skal være sammen for alltid? Jeg skal ikke legge ord i munnen på deg, men jeg håper du finner tid og sted og dine ord. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig hvor mye dere kvinnfolk skal pirke på mannfolkene her inne. Vil han være med deg for alltid er det enten ekkelt, naivt eller langt ifra søtt, men snakker han ikke om det i det hele tatt så blir dere lei dere. Hva er greia?

Kjæresten min sier han vil være med meg for alltid. Jeg vil være med han for alltid også. Og jeg skal jobbe mitt ytterste for forholdet for at det skal fungere til evig tid. Naiv? Nei, jeg bare elsker kjæresten min. Er det noe naivt og galt med det? Seriøst, skjerp dere.

• Liker 3
Skrevet

Helt utrolig hvor mye dere kvinnfolk skal pirke på mannfolkene her inne. Vil han være med deg for alltid er det enten ekkelt, naivt eller langt ifra søtt, men snakker han ikke om det i det hele tatt så blir dere lei dere. Hva er greia?

Kjæresten min sier han vil være med meg for alltid. Jeg vil være med han for alltid også. Og jeg skal jobbe mitt ytterste for forholdet for at det skal fungere til evig tid. Naiv? Nei, jeg bare elsker kjæresten min. Er det noe naivt og galt med det? Seriøst, skjerp dere.

Jeg er nok farget av mine opplevelser, men holder på at når det legges ved et "jeg vil dø om du forlater meg" så er det alt annet enn søtt. Å si at du vil (ikke må eller skal) være sammen med noen for alltid er noe helt annet. I min verden. Det uttrykker et ønske og et mål. Ikke et krav.

Og du forventer vel ikke at alle kvinner skal mene det samme? Dermed synes noen at det er søtt, noen at det er naivt, og noen at det er skremmende. Det er en naturlig spredning av meninger, delvis fordi vi legger forskjellige meninger i det vi leser. Ofte påvirket av egne erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok farget av mine opplevelser, men holder på at når det legges ved et "jeg vil dø om du forlater meg" så er det alt annet enn søtt. Å si at du vil (ikke må eller skal) være sammen med noen for alltid er noe helt annet. I min verden. Det uttrykker et ønske og et mål. Ikke et krav.

Og du forventer vel ikke at alle kvinner skal mene det samme? Dermed synes noen at det er søtt, noen at det er naivt, og noen at det er skremmende. Det er en naturlig spredning av meninger, delvis fordi vi legger forskjellige meninger i det vi leser. Ofte påvirket av egne erfaringer.

Ja, så klart - det at noen sier "jeg vil dø om du forlater meg" er jo noe helt annet enn "vi skal være sammen for alltid". Og det å ønske at en vil være sammen med en person for alltid er jo søtt? Det viser jo at personen tenker langsiktig og faktisk vil tilbringe fremtiden med personen?

Forventer det selvfølgelig ikke, men blir litt oppgitt når jeg ser at folk blir helt idiot når kjæresten sier "vil være sammen med deg for alltid". Syns det er frekt å avslå en persons ønsker så hardt.

AnonymBruker
Skrevet

tror no du bare skal nyte det. om det hadde vært motsatt hadde du hatt det vondt og gjerne laget en helt annen tråd her inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, TS kan føle at hun må være sammen med han for alltid, for han tar livet sitt om ikke. Det er jo ikke noe bra forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...