Frk.Tyttebær Skrevet 17. september 2012 #161 Skrevet 17. september 2012 Hvor mye fjernet de? Altså i kilo om man får vite det? Jeg skal operere meg i Oslo og kirurgen ville at jeg også skulle gå gjennom bukplastikk da jeg har endel ekstra hud på magen som kan bli fjernet. Gleder meg sån nfor jeg har ønsket meg dette virkelig lenge nå! De fjernet 3 liter fett fra magen :-)
Gjest Hikken Skrevet 17. september 2012 #162 Skrevet 17. september 2012 (endret) De fjernet 3 liter fett fra magen :-) Åja okei Har du noe før og etter bilder? Som du kanskje kunne sendt meg på PM? Men bare hvis du vil da, jeg er veldig nysgjerrig på dette Endret 17. september 2012 av Hikken
Frk.Tyttebær Skrevet 18. september 2012 #163 Skrevet 18. september 2012 Åja okei Har du noe før og etter bilder? Som du kanskje kunne sendt meg på PM? Men bare hvis du vil da, jeg er veldig nysgjerrig på dette Det kan jeg seøvfølgelig gjøre :-)
Frk.Tyttebær Skrevet 18. september 2012 #164 Skrevet 18. september 2012 (endret) Åja okei Har du noe før og etter bilder? Som du kanskje kunne sendt meg på PM? Men bare hvis du vil da, jeg er veldig nysgjerrig på dette Jeg legger det bare ut her jeg Det er før og etter bilde, tok bildet i går det etter altså, så det er 3.5 uker siden opersjonen litt uklart før bilde.... men ja... jeg ser hvertfall stor forandring Endret 9. september 2013 av Frk.Tyttebær
Frk.Tyttebær Skrevet 21. september 2012 #165 Skrevet 21. september 2012 Nå begynner skorpen å løsne, det er vel ett tegn på at såret er leget? Jeg må innrømme at jeg ikke husker så mye av hva legen der nede sa om hvor lang tid ting skulle være på osv...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #166 Skrevet 21. september 2012 Kjempefint frøken! Har du sting eller kun innvendige sting? <br /><br /> Anonym poster: f9887a5a47cfc8b6b3a931f97adcf435
Frk.Tyttebær Skrevet 21. september 2012 #167 Skrevet 21. september 2012 Kjempefint frøken! Har du sting eller kun innvendige sting? <br /><br /> Anonym poster: f9887a5a47cfc8b6b3a931f97adcf435 Jeg har bare innvedige sting 5 steder på magen
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #168 Skrevet 21. september 2012 Da kan du sikkert bare ta av plasterene og la sårene få luft. Da gror de bedre :-) Selve stingene har jo grodd :-) <br /><br /> Anonym poster: f9887a5a47cfc8b6b3a931f97adcf435
Frk.Tyttebær Skrevet 21. september 2012 #169 Skrevet 21. september 2012 Da kan du sikkert bare ta av plasterene og la sårene få luft. Da gror de bedre :-) Selve stingene har jo grodd :-) <br /><br /> Anonym poster: f9887a5a47cfc8b6b3a931f97adcf435 Oki takk Jeg er håpløs på å huske ting, rimelig gullfisk hukommelse, men mener han sa jeg måtte ha dem på i 6 uker, men syns no det var veldig lenge, for da får jo ikke skorpen falt skikkelig av, osv... Men kanskje jeg kan gå litt uten på kveldene
Gjest besteee Skrevet 5. desember 2012 #170 Skrevet 5. desember 2012 Løfter denne tråden igjen. Jeg har en god venn som jobber på en annen klinikk i Tallinn. Det er revalclinic.com Den er populær i Sverige og Finland, men har begynt å se seg om etter kunder i Norge også. De har spurt meg om det kanskje finnes noen som har behov for tjenestene deres her i Norge. Det hadde vært fint å få litt tilbakemeldinger rundt dette. Er det noen der ute som har vært der og fått behandling? Eller som kanskje tenker i de baner og trenger mer informasjon rundt dette?
Cherish Skrevet 4. januar 2013 #171 Skrevet 4. januar 2013 Oki takk Jeg er håpløs på å huske ting, rimelig gullfisk hukommelse, men mener han sa jeg måtte ha dem på i 6 uker, men syns no det var veldig lenge, for da får jo ikke skorpen falt skikkelig av, osv... Men kanskje jeg kan gå litt uten på kveldene Hvordan går det med deg? Er resultatene som forventet? Jeg har prøvd å finne epost adressen til han Arne Hedemann, men finner den ikke. Leste noe på nettet om at han hadde gått bort, men vet ikke om det var rett Arne Hedemann :/
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #172 Skrevet 4. januar 2013 Hvordan går det med deg? Er resultatene som forventet? Jeg har prøvd å finne epost adressen til han Arne Hedemann, men finner den ikke. Leste noe på nettet om at han hadde gått bort, men vet ikke om det var rett Arne Hedemann :/ Fertilitas.no Anonym poster: f9887a5a47cfc8b6b3a931f97adcf435
Frk.Tyttebær Skrevet 4. januar 2013 #173 Skrevet 4. januar 2013 Hvordan går det med deg? Er resultatene som forventet? Jeg har prøvd å finne epost adressen til han Arne Hedemann, men finner den ikke. Leste noe på nettet om at han hadde gått bort, men vet ikke om det var rett Arne Hedemann :/ Det går fint her :-) det ble veldig bra :-) eneste som er dumt er at jeg ikke har fått trent etter operasjonen enda, så man får ikke sett det endelige resultatet av "forvandlingen" min :-) Hvis du går innpå nettsiden deres så finner du eposten hans :-)
Cherish Skrevet 4. januar 2013 #174 Skrevet 4. januar 2013 Var inne på nettsiden, men fant ikke epost adressen hans. Prøvde å trykke på epost, men skjedde ingenting!
Gjest Blue Jeans Skrevet 4. januar 2013 #175 Skrevet 4. januar 2013 Løfter denne tråden igjen. Jeg har en god venn som jobber på en annen klinikk i Tallinn. Det er revalclinic.com Den er populær i Sverige og Finland, men har begynt å se seg om etter kunder i Norge også. De har spurt meg om det kanskje finnes noen som har behov for tjenestene deres her i Norge. Det hadde vært fint å få litt tilbakemeldinger rundt dette. Er det noen der ute som har vært der og fått behandling? Eller som kanskje tenker i de baner og trenger mer informasjon rundt dette? Tenker i de baner, og tar all informasjon jeg kan få
Cherish Skrevet 16. januar 2013 #176 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har enda ikke fått tak i den norske kontakten, Arne Hedemann. Har også sendt mail til kirurgen, og til Fertilitas. Ingen svar fra noen av de og dette er flere uker siden! :/
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #177 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har enda ikke fått tak i den norske kontakten, Arne Hedemann. Har også sendt mail til kirurgen, og til Fertilitas. Ingen svar fra noen av de og dette er flere uker siden! :/ Blir fryktelig lei meg om det er han som er død Følte jeg ble litt kjent med han da vi mailet frem og tilbake før jeg skulle ned dit i sommer.. Men er jo merkelig at verken Fertilitas eller kirurgen har svart deg.. Sjekket om den har kommet i junkmailen? Anonym poster: f9887a5a47cfc8b6b3a931f97adcf435
Frk.Tyttebær Skrevet 16. januar 2013 #178 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har enda ikke fått tak i den norske kontakten, Arne Hedemann. Har også sendt mail til kirurgen, og til Fertilitas. Ingen svar fra noen av de og dette er flere uker siden! :/ Hvis du sender meg en pm så kan jeg sjekke om du har riktig Mail adr til han?
gasupa Skrevet 4. september 2013 #179 Skrevet 4. september 2013 Vet du med sikkerhet at Fertilitas er et seriøst selskap? Hemmesiden så veldig useriøs ut.Hei, jeg sitter her nede nå og har tatt full bukplastik og jeg er her alene men blir så godt tatt vare på og de er seriøse og meget vennlig....kan trygt anbefale dette stedet.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #180 Skrevet 9. september 2013 Hvor har dere jenter kjøpt kompresjon panty? Må kjøpe inn i morgen, men hvor skal jeg se etter det? Anonymous poster hash: a46e1...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå