Gå til innhold

Plastisk Kirurgi - Fertilitas Tallin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Frk.Tyttebær
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som husker hvor mange uker/måneder det må gå før man kan trene situps og styrketrening?

Skrevet

Så stor forskjell på bildene, selv om du var tydelig hoven! Blir bra dette!! :)

Jeg er spent på hvordan armene ble? Har lenge vurdert å ta fettsuging av armene selv, nemlig! :)

Anonym poster: bb1e6e39899bad859a3df715cd488853

Skrevet

Så bra du kunne se forskjell :D

På armene kan jeg nesten ikke se noe så helst forskjell, så vil ikke anbefale det med mindre du får tatt mer enn hva jeg gjorde.... men de og er selvsagt forsatt veldig hovne... så kanskje slutt resultatet blir bra.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Går veldig bra :-) har ingen smerter, magen ser veldig bra ut :-) har ikke bollemave lengre ;-)

Skrevet

Ja visst :-) jeg er virkelig overrasket over resultatet :-) jeg håper det vil bli enda bedre nå som jeg snart kan begynne å trene igjen :)

Og ikke minst skal bli en befrielse å bli kvitt denne bodysaken ;-) var vel 4 uker man måtte gå med den? Også 6 uker med plaster? :/

Gjest Candy Pie
Skrevet

:)

Håper jeg får dratt ned snart. Ingenting jeg ønsker meg mer!

Er du hoven enda? Og da du var det, var du veldig hoven? Sånn at det syntes godt liksom?:)

Skrevet

Går veldig bra :-) har ingen smerter, magen ser veldig bra ut :-) har ikke bollemave lengre ;-)

Jeg er litt usikker, men jeg sluttet å bruke plaster etter at såret var grodd.. Da er det jo ingenting man trenger å beskytte for huden er jo grodd. Men dette er hva jeg gjorde altså, vet ikke hva som er anbefalt. Men jeg taper arret for at det skal bli penest mulig. Bruker pantyen fremdeles, med noen pauser (skal jo vaskes) og jeg ble operert 09 juli. Mener han sa 6 eller 8 uker. Men jeg har blitt fortalt at jo lengre, jo bedre ellers så kan magen begynne å bule. Men nå hadde jo jeg full bukplastikk så det er vel kanskje litt annerledes.

Trener som vanlig, men unngår å strekke eller legg press på magen. Begynte å trene etter 6 uker, selv om han sa 4. Men da tok jeg ikke situps og sånt i begynnelsen.

Såg forresten bildet av deg, men fikk ikke kommentert da, men du såg kjempefin ut! Gratulerer! :)

Anonym poster: 38919cf1b1cf19bbb6c35c93698393de

Skrevet

Mener han sa at jeg skulle bruke pantyen i 4 uker, den første uken dag og natt. Så de neste ukene bare på natten.

Syns det er vanskelig å se om sårene er grodd, er jo selvsagt grodd men er jo skorpe der, så bør vel ha plaster på noen uker til :-)

Takk for det :-) jeg kan se god forskjell selv på magen :-)

Skrevet

Hvordan går det med armene? Vurderer dette sterk selv, men har hørt at resultatet ofte blir dårlig :/ Har du bilder? :) Du er tøff som turte å dra!!

Anonym poster: bb1e6e39899bad859a3df715cd488853

Skrevet

Ser ikke store forskjellen på armene :-/ kan merke litt men ikke det store dessverre.. Jeg kan se om jeg får lagt utpå noen før og etter bilder i morgen :-)

Skrevet

Jeg skal gjennomgå fettsuging av mage ( riktignok i Norge ) om ca 3 uker. Hvor lenge etter operasjonen vil man være hoven? Og var det verdt det? Ser dere noe særlig forskjell?

Skrevet

Jeg skal gjennomgå fettsuging av mage ( riktignok i Norge ) om ca 3 uker. Hvor lenge etter operasjonen vil man være hoven? Og var det verdt det? Ser dere noe særlig forskjell?

Jeg ser sykt forskjell, men jeg tok bukplastikk. Skulle nesten lagt ut før og etter-bilde, men jeg tør ikke slikt. Nå er jeg riktignok ganske så feit da. Man er hoven en stund, men det merkes ikke særlig godt egentlig.

Skrevet

Jeg ser sykt forskjell, men jeg tok bukplastikk. Skulle nesten lagt ut før og etter-bilde, men jeg tør ikke slikt. Nå er jeg riktignok ganske så feit da. Man er hoven en stund, men det merkes ikke særlig godt egentlig.

Ahh, okei. Kjenner at jeg gleder meg veldig :)

Skrevet

Ahh, okei. Kjenner at jeg gleder meg veldig :)

Jeg tok bare fettsuging av magen, jeg ser stor forskjell :-) så du kan glede deg :) jeg var hoven fram til nå Ca. Er litt hoven enda, men ikke mye... :-) men igjen jeg var rimelig svær når jeg fettsugingen men var verdt det :)

Skrevet

Jeg tok bare fettsuging av magen, jeg ser stor forskjell :-) så du kan glede deg :) jeg var hoven fram til nå Ca. Er litt hoven enda, men ikke mye... :-) men igjen jeg var rimelig svær når jeg fettsugingen men var verdt det :)

Hvor mye fjernet de? Altså i kilo om man får vite det? :) Jeg skal operere meg i Oslo og kirurgen ville at jeg også skulle gå gjennom bukplastikk da jeg har endel ekstra hud på magen som kan bli fjernet. Gleder meg sån nfor jeg har ønsket meg dette virkelig lenge nå! :)

Gjest Candy Pie
Skrevet (endret)

Du er heldig Hikken! Håper du blir fornøyd! :)

Jeg har ikke noe annet jeg ønsker meg mer enn dette, og jeg er fortsatt lei meg pga jeg ikke fikk dratt 23 August, slik jeg egentlig skulle.

Jeg vil så gjerne ned, må bare vente pga det økonimiske. Var noe som gikk dritt...

Høhø, når jeg får ordnet det kan jeg kontakte tv2 eller noe å spørre om de er interresert i å lage en "dokumentar" om fettsuging i utlandet, så slipper jeg hvertfall å reise alene :briller:

Endret av Candy Pie
Skrevet

Du er heldig Hikken! Håper du blir fornøyd! :)

Jeg har ikke noe annet jeg ønsker meg mer enn dette, og jeg er fortsatt lei meg pga jeg ikke fikk dratt 23 August, slik jeg egentlig skulle.

Jeg vil så gjerne ned, må bare vente pga det økonimiske. Var noe som gikk dritt...

Høhø, når jeg får ordnet det kan jeg kontakte tv2 eller noe å spørre om de er interresert i å lage en "dokumentar" om fettsuging i utlandet, så slipper jeg hvertfall å reise alene :briller:

Heh, hadde jeg ikke operert meg i Norge så skulle jeg gjerne blitt med deg! Vil anta at det er billigere der også. I Norge ble det vel på rundt 40.000 kroner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...