Gå til innhold

Plastisk Kirurgi - Fertilitas Tallin

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie
Skrevet

Du klarer det skal du se :-) De har nok sett alt annet fra før, og verre enn det du ser ut ;)

Det er sant = )

Det er han norske jeg skal sende til ? Haha, er så usikker. Men er "redd" for å "mase" på han...han svarer så kort så ja...

Også er jeg litt usikker på det og sende bilder i mailen, tenk å sendt til feil folk osv. Jesus....

Nå skal jeg hoppe i det, jeg gruet meg til å sende den første mailen til ham også, jeg overlevde det !

Vurderer å legge ut bilde her først, sånn at folk kanskje kan si om magen er for stygg til at det er noe å gjøre, men legger jeg ut bilde her, så forsvinner bildet aldri fra nettet...så tror ikke det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant = )

Det er han norske jeg skal sende til ? Haha, er så usikker. Men er "redd" for å "mase" på han...han svarer så kort så ja...

Også er jeg litt usikker på det og sende bilder i mailen, tenk å sendt til feil folk osv. Jesus....

Nå skal jeg hoppe i det, jeg gruet meg til å sende den første mailen til ham også, jeg overlevde det !

Vurderer å legge ut bilde her først, sånn at folk kanskje kan si om magen er for stygg til at det er noe å gjøre, men legger jeg ut bilde her, så forsvinner bildet aldri fra nettet...så tror ikke det !

Han er litt kort på svarene sine ja, det er det mange som har sagt. Men er ikke han som skal bedømme bildet ditt, og det er bare å dobbel sjekke at du sender til han og ingen andre, og ikke ta bilder med ansiktet, så er det ingen som kan kjenne deg igjen, om bildet mot for modning skulle komme på avveie, noe det IKKE kommer til å gjøre ska du se ;)

Du har nok ikke en stygg mage. men nå vet jeg jo ikke hvor mye du veier, hvor høy du er, osv. :) Syns du bare skal hoppe i det, og sende bildene, så får du nok svar i morgen :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Det er sant. Har tatt vekk ansiktet mitt =)

Veier ikke så mye, men er også ganske lav...

Er 154 cm og veier 54 kilo nå. Men har lagt om kostholdet igjen så satser på at jeg kan gå ned bittelitt i det minste :P

Men jo, magen min er stygg. Er så bleik og alt mulig nå...

Det er sant :) Han er rask til å svare da, det er han :P

Skrevet

Det er sant. Har tatt vekk ansiktet mitt =)

Veier ikke så mye, men er også ganske lav...

Er 154 cm og veier 54 kilo nå. Men har lagt om kostholdet igjen så satser på at jeg kan gå ned bittelitt i det minste :P

Men jo, magen min er stygg. Er så bleik og alt mulig nå...

Det er sant :) Han er rask til å svare da, det er han :P

Rimelig tvilsomt at du har en stygg mage! :) Du veier jo ikke akkurat mye, men kan forstå at alle har sine komplekser og vil fikse på ting og tang :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Nå har jeg sendt bildene :D

Er så glad ! Dette hadde vært helt utenkelig for noen uker siden, er så glad for at ting ser ut til å ordne seg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bare så det er nevnt: Hvis (gud forby) noe skulle gå galt, komplikasjoner, betennelse, eller hvis man rett og slett ikke er fornøyd med resultatet pga dårlig utført jobb eller hva som helst annet, så er dere IKKE beskyttet av norsk pasientskadeerstatningsloven hvis dere gjør det i utlandet. Så da må man ordne alt med den klinikken man opererte seg hos. Vil man ta sjansen på at de er like hjelpsom da??? Så tenkt dere godt om. Gjør man slike inngrep i Norge er man beskyttet, ja selv om det er snakk om plastiske operasjoner. Så igjen, tenk dere godt om. Jeg hadde betalt litt ekstra for å få den trygheten. Lykke til :-)

Sikker på dette? Jeg vet at det er personer fra utlandet som vurderer operasjoner i Norge eller andre europeiske land (manglede kompetanse/vilje til å ta tak i problematikken der vedkommende bor), og at det vil da bli dekket av noe lignende som HELFO.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Hvor mange fra kg skal ned til Tallinn eller Budapest i høst ?

Jeg skal et av stedene, men vet ikke hvor enda. Jeg har sendt bilder osv til begge stedene, fått pristilbud i fra Tallinn, og jeg er fornøyd.

Men har ikke fått noen time enda. Budapest folka svarte i dag, og de virket hyggelige. Haha

Så ja...det har litt og si for meg, men på en annen side er det ikke akkurat de jeg skal til uansett.

frk.Tyttebær skulle til tallinn?

Livet kommer til å bli så bra etter dette:D

Gjest Frk.tyttebær
Skrevet

Ja jeg skal til tallinn :) 24 august har eg fått time, gleder meg, bli kvitt flesket, og få en sjanse til en flatere mage og ny start :) Og ikke minst få vekk de grevinne armene.. det må jo bli det beste hehe :)

Jeg valgte å gå for tallinn fordi det var rimeligere, ettersom det koste mye å bo på hotell i en uke i budapest... og de var mer profisjonelle virker det som i tallinn enn i budapest.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg venter fortsatt på time i fra Tallinn, jeg har sendt bilder og fått et pristilbud. Sa jeg ville bestille time, men har ikke fått svar enda. Er bare 2 dager siden, men usikker på når jeg skal "mase" om jeg ikke hører noe i dag.

Jeg prøvde å sende bilder og sånn til Budapest klinikken i går, men de trengte større bilder.

De virker veldig greie der, og svarer veldig utfyllende. Men jeg vil ikke være en uke vekk, alene på hotell nei.

Jeg tar mage, sider og lår. Herregud, jeg gleder meg :D

Vil bare få en time sånn at ALT er klart =)

Gjest Monica
Skrevet

Jeg skal dra dit 16september. Har time for mage plastikk. Gi lyd om noen andre skal :-)

Monica

Gjest Frk.tyttebær
Skrevet

Jeg venter fortsatt på time i fra Tallinn, jeg har sendt bilder og fått et pristilbud. Sa jeg ville bestille time, men har ikke fått svar enda. Er bare 2 dager siden, men usikker på når jeg skal "mase" om jeg ikke hører noe i dag.

Jeg prøvde å sende bilder og sånn til Budapest klinikken i går, men de trengte større bilder.

De virker veldig greie der, og svarer veldig utfyllende. Men jeg vil ikke være en uke vekk, alene på hotell nei.

Jeg tar mage, sider og lår. Herregud, jeg gleder meg :D

Vil bare få en time sånn at ALT er klart =)

Kan jeg spørre hvor mye du må betale? :)

Jeg har lyst å ta lårene jeg også, men tror jeg må vente, for jeg har jo ikke fri fra arbeid når jeg skal gjøre dette, så må bruke feriedager, og det blir nok lengre å være borte om jeg skal ta de også... :/

Jeg skal jo ta mageplastikk, men håper de tar sidene samtidig, det spurte jeg aldri om, jeg bare antokk at full mageplastikk innholdt det?!

Gjest Candy Pie
Skrevet

Prisen uten lår ( altså, mage og sider ) ble 2200 euro og med lår ble det 2500 euro. Så da ble det med.

Det burde vel det ? For sidene er jo forsåvidt en del av magen eller ?:P

Hvorfor oppgir han prisen i euro egentlig ? Jeg sjekket på kort og kontant og da jeg gjorde euroene om

til norske kr ble summen 18600. Det stemmer det? Hehe, bare så ikke den siden ikke er oppdatert siden

90 tallet og at prisen da er heeeelt annerledes om du skjønner :P

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg kunne få time 23 eller 30 August...

Okei, nå kjenner jeg faktisk at jeg begynner å grue meg litt...

Har ikke hatt noe mer kontakt med Budapest klinikken. Jeg må få ordnet noen andre bilder, de jeg sendte var for små, også var de tatt med camen til macen.

Er det noen som skal en av de datoene ?

Skrevet

Jeg kunne få time 23 eller 30 August...

Okei, nå kjenner jeg faktisk at jeg begynner å grue meg litt...

Har ikke hatt noe mer kontakt med Budapest klinikken. Jeg må få ordnet noen andre bilder, de jeg sendte var for små, også var de tatt med camen til macen.

Er det noen som skal en av de datoene ?

Om du velger den 23 så er jeg der dagen etter :) eller jeg kommer ned den dagen :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Blir nok 23 ja :) Er også kortere til. Herregud...jeg grugleder meg :)

Håper de er snille der nede, haha. Jeg er ikke så veldig god i engelsk, jeg forstår det greit nok, men er ikke flink til å snakke det, er så vanskelig å uttale alle ordene riktig osv

Men, det kommer til å gå bra. Skal jo ikke akkurat diskutere verdensproblemer med de =)

Så ja...kl 15.00 23 August skjer det :D

Dere som skal ned i år, hva er det dere gruer dere til? Jeg ser IKKE fram til å måtte kle av meg foran fremmede mennesker ( men kjente hadde jo vært verre ) snakke engelsk, redd for å bli redd, jeg er drit sjenert og redd for at det skal oppstå problemer som jeg ikke kan gjøre noe med. Liker å ha full kontroll!

Men mest av alt, så gleder jeg meg til dette er overstått :)

Skrevet

Blir nok 23 ja :) Er også kortere til. Herregud...jeg grugleder meg :)

Håper de er snille der nede, haha. Jeg er ikke så veldig god i engelsk, jeg forstår det greit nok, men er ikke flink til å snakke det, er så vanskelig å uttale alle ordene riktig osv

Men, det kommer til å gå bra. Skal jo ikke akkurat diskutere verdensproblemer med de =)

Så ja...kl 15.00 23 August skjer det :D

Dere som skal ned i år, hva er det dere gruer dere til? Jeg ser IKKE fram til å måtte kle av meg foran fremmede mennesker ( men kjente hadde jo vært verre ) snakke engelsk, redd for å bli redd, jeg er drit sjenert og redd for at det skal oppstå problemer som jeg ikke kan gjøre noe med. Liker å ha full kontroll!

Men mest av alt, så gleder jeg meg til dette er overstått :)

Så spennende :) Jeg kan jo prøve å komme på rom med deg om du vil, siden jeg skal ned 24 august, jeg er kjempe dårlig i engelsk selv. Skal du forresten dra alene eller ha med deg noen?

Jeg gruer meg også til å kle meg naken foran andre, og når de skal tegne på meg hva som skal vekk. Jeg gruer meg litt til tiden etterpå, hvor raskt jeg kommer til å være på beina igjen, hvor vondt jeg kommer til å få, hvordan det vil gå med dusjingen, hvordan det vil gå med å pleie sårene, hvor lang tid det vil ta før sårene er grodd. oi listen ble visst litt lang hehe Jeg gleder meg der i mot også til å se resultatene, se hvordan jeg vil se ut etterpå, om jeg blir fornøyd...

Noen som vet hvor lang tid det tar ca før sårene er leget? Før man kan være i fysisk aktivitet igjen? Har hørt at man ikke kan trene på ca 4-6 uker, men gjelder dette også sex? :sjenert:

Gjest Candy Pie
Skrevet

Så spennende :) Jeg kan jo prøve å komme på rom med deg om du vil, siden jeg skal ned 24 august, jeg er kjempe dårlig i engelsk selv. Skal du forresten dra alene eller ha med deg noen?

Jeg gruer meg også til å kle meg naken foran andre, og når de skal tegne på meg hva som skal vekk. Jeg gruer meg litt til tiden etterpå, hvor raskt jeg kommer til å være på beina igjen, hvor vondt jeg kommer til å få, hvordan det vil gå med dusjingen, hvordan det vil gå med å pleie sårene, hvor lang tid det vil ta før sårene er grodd. oi listen ble visst litt lang hehe Jeg gleder meg der i mot også til å se resultatene, se hvordan jeg vil se ut etterpå, om jeg blir fornøyd...

Noen som vet hvor lang tid det tar ca før sårene er leget? Før man kan være i fysisk aktivitet igjen? Har hørt at man ikke kan trene på ca 4-6 uker, men gjelder dette også sex? :sjenert:

Nå har jeg takket ja til 23 august timen ! Gleder meg ! Håper det ordner seg nå.

Det hadde vært fint det ja :)

Jeg drar ned dit alene :) Du da?:P

Jeg er litt usikker...jeg tror man kan gå turer osv ganske kjapt, men vente med sånn hard trening.

Nå skal jeg "bare" ta fettsuging da.

Håper ikke det gjør veeeldig vondt etterpå. Skal ta av mage, sider og lår, kan se for meg at det å sitte på dass, sitte i bilen, ligge i sengen osv blir vondt.

Hehe, litt usikker på det ? Du får nesten se det an :)

Men tror man må sove med et sånt plagg? Sånn stram sak...

Håper heller ikke man blir veeeldig hoven. Kjekt at det er sommer nå, for da kan vi hvertfall ha på luftige plagg. Kan se for meg at det blir litt stress med jeans osv de første dagene etterpå?

Ja, det tegne greiene...åh, jeg holder alltid inn magen, kan ikke gjøre det der...det blir flaut.

Blir det mye blod? Håper ikke det. Liker ikke blod...

Lurer på om det er noe mer man må tenke på? Hva skal vi ha med ned osv ?:P

Skrevet

Nå har jeg takket ja til 23 august timen ! Gleder meg ! Håper det ordner seg nå.

Det hadde vært fint det ja :)

Jeg drar ned dit alene :) Du da?:P

Jeg er litt usikker...jeg tror man kan gå turer osv ganske kjapt, men vente med sånn hard trening.

Nå skal jeg "bare" ta fettsuging da.

Håper ikke det gjør veeeldig vondt etterpå. Skal ta av mage, sider og lår, kan se for meg at det å sitte på dass, sitte i bilen, ligge i sengen osv blir vondt.

Hehe, litt usikker på det ? Du får nesten se det an :)

Men tror man må sove med et sånt plagg? Sånn stram sak...

Håper heller ikke man blir veeeldig hoven. Kjekt at det er sommer nå, for da kan vi hvertfall ha på luftige plagg. Kan se for meg at det blir litt stress med jeans osv de første dagene etterpå?

Ja, det tegne greiene...åh, jeg holder alltid inn magen, kan ikke gjøre det der...det blir flaut.

Blir det mye blod? Håper ikke det. Liker ikke blod...

Lurer på om det er noe mer man må tenke på? Hva skal vi ha med ned osv ?:P

Jeg også skal reise alene, men "Kjæresten" min har sagt han vil bli med meg, om han er kommet hjem fra jobb da (håper litt på at han kan det) Han er den eneste jeg har fortalt at jeg skal gjøre dette til.. :)

Håper heller ikke at det gjør sinnsykt vondt (selvsagt vil det være vondt, men at det er overkommelig) :fnise:

Ja stemmer vi får jo sånn bodysak som vi må ha på hver dag og kveld i en uke, etter det tror jeg det bare er hver natt i 4-6 måneder eller noe. Er hvertfall veldig lenge vi må ha det på for å forhindre at man skal bli hoven, men er litt usikker på hvor lenge den skal være på faktisk, noen som vet? :sjenert:

Jeg har hørt at det ikke er så lurt å ta med seg så mye ting, helst bare en liten bagg, jeg tenkte bare en "fin joggebukse" noen behaglige sko, og en genser, Altså ikke noe fancy, og så vil jeg ha med datamaskin, for det kan visst bli veldig kjedelig om man er alene.

Det er vel mange ting jeg lurer på, men jeg kommer liksom ikke på noe som jeg må spørre han norske kontakten, uansett så svarer han jo så dårlig at det er nesten ikke vist i å høre med han.

Noe annet vi burde tenke på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...