Gå til innhold

Plastisk Kirurgi - Fertilitas Tallin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet at det nettet man legger inn ved en mageplastikk ofte blir infisert, og at det er lite legene kan gjøre da, uten å fjerne hele nettet igjen...

Da er det nok suuupert at ingen norske sykehus eller folketrygden har ansvar for å ta tak i det. :sjenert:

Nå lever vi jo heldigvis i Norge og skulle noe gå gale vil man jo uansett få hjelp. Men har ikke hørt om noen negative ting om klinikken og de som har tatt samme inngrep som jeg har tenkt å ta. Men selvsagt er det jo en risiko. Men jeg er villig til å ta den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal VITE, ikke tro, når du har tenkt å utsette kroppen din for såpass invasive inngrep som det du beskriver her.

Dessuten sitter du i saksen etterpå dersom det viser seg at du er i Norge og får kompliksjoner. Det er ikke bare å dra til Tallinn på en øyeblikkelig hjelp time for å bli sett på av kirurgen som opererte deg når stingene går opp, du for blødninger og vevsdød og kansje infeksjoner , høy feber, sterke smerter og stygge arrdannelser...

Dessuten hadde jeg ALDRI gitt meg ivei på noe slikt, som er en så stor påkjenning for både kroppen og psyken, sammen med noen jeg aldri har møtt før, men bare skrevet noen innlegg til på et forum.

Jeg har jo aldri vært ved den klinikken før så jeg kan jo ikke med 100% sikkerhet vite noen så helst. På samme måte som andre ting her i livet.

Men jeg har jo lest mye om de, og klinikken har en norsk kontakt person som holder til her. Alt til nå har virket seriøst og bra. Alt jeg har lest og om folk som har vært der og gjort det virker bra.

Og skulle komplikasjoner skje etter operasjonen så vil jeg jo få hjelp.

Og tror ikke at det er så ille å reise med noen jeg ikke kjenner, vi skal jo dit for samme grunn. Og eneste grunnen.

Skrevet

Tror ikle du skal bekymre deg:) det har vært mange mange før deg, jeg har aldri hørt om dårlig opplevelser derfra :) lykke til!!

AnonymBruker
Skrevet

J

Dokumentasjon, plz...

Jeg la jo inn linken til den estiske hjemmesiden.

Skrevet

J

Jeg la jo inn linken til den estiske hjemmesiden.

Kanskje h*n vil ha en forskningsrapport. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke en norsk rik forretningsmann som dro ned til Tallin for å da fettsuging og kom hjem i kiste?

Uansett, hvis du spiser det samme og beveger deg det samme kommer du til å gå opp all vekten igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare så det er nevnt: Hvis (gud forby) noe skulle gå galt, komplikasjoner, betennelse, eller hvis man rett og slett ikke er fornøyd med resultatet pga dårlig utført jobb eller hva som helst annet, så er dere IKKE beskyttet av norsk pasientskadeerstatningsloven hvis dere gjør det i utlandet. Så da må man ordne alt med den klinikken man opererte seg hos. Vil man ta sjansen på at de er like hjelpsom da??? Så tenkt dere godt om. Gjør man slike inngrep i Norge er man beskyttet, ja selv om det er snakk om plastiske operasjoner. Så igjen, tenk dere godt om. Jeg hadde betalt litt ekstra for å få den trygheten. Lykke til :-)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Gjest Wenche
Skrevet

Hei,

jeg vurderer å ta mageplastikk og mulig en annen opr. på Fertilitas, men ønsker ikke å dra alene.

http://www.fertilitas.no/

Er det noen som kunne tenke seg å dra sammen med meg?

Det hadde vært hyggelig å vært 2:)

Innlegget er ryddet for kontaktinformasjon,

ninuska_, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å bestille time, har kontaktet den norske kontakten. Noen som skal dit alene i høst ?

Uff...kjenner jeg er veldig, veldig usikker her nå...

Men har så lyst !

Anonym poster: 81b699d52ac84caa931c35def37e086c

Skrevet

Det står på siden deres at de ikke har mer kapasitet til brystoperasjoner..:(

Men jeg lurer på på hvor lenge? Noen som vet dette? Som kansje har forhørt seg med dem?

Eller hva prisen på forstørrelse er der?

Gjest Candy Pie
Skrevet

Det står på siden deres at de ikke har mer kapasitet til brystoperasjoner..:(

Men jeg lurer på på hvor lenge? Noen som vet dette? Som kansje har forhørt seg med dem?

Eller hva prisen på forstørrelse er der?

Du kan sende mail til den norske kontakten.

Jeg gjorde det i sted, og fikk svar etter en time ca. Er jo ikke sikkert han sitter ved pcn nå da, men du kan jo se :)

Skrevet

Jeg vurderer å bestille time, har kontaktet den norske kontakten. Noen som skal dit alene i høst ?

Uff...kjenner jeg er veldig, veldig usikker her nå...

Men har så lyst !

Anonym poster: 81b699d52ac84caa931c35def37e086c

Jeg har fått time den 24 aug :) hadde vært kjekt om noen ville dra sammen med meg :)

Skrevet

Du kan sende mail til den norske kontakten.

Jeg gjorde det i sted, og fikk svar etter en time ca. Er jo ikke sikkert han sitter ved pcn nå da, men du kan jo se :)

Har du bestilt noe time der? :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Har du bestilt noe time der? :)

Har ikke gjort det enda, men kommer kanskje til å gjøre det :)

Har ikke fått noe svar fra Budapest klinikken enda, men virker lettere å gjøre det i Tallinn uansett. Selvom de har tolk på Budapest klinikken.

Men ender nok med Tallinn. Ventetiden var ca 4 uker så han norske, men kunne variere om sommeren om jeg forsto riktig.

Har så lyst til å få dette gjort !

Skrevet

Har ikke gjort det enda, men kommer kanskje til å gjøre det :)

Har ikke fått noe svar fra Budapest klinikken enda, men virker lettere å gjøre det i Tallinn uansett. Selvom de har tolk på Budapest klinikken.

Men ender nok med Tallinn. Ventetiden var ca 4 uker så han norske, men kunne variere om sommeren om jeg forsto riktig.

Har så lyst til å få dette gjort !

Jeg fikk svar fra Budapest klinikken, men etter å ha sendt ett par mail med dem, virker hele greia veldig useriøst, og jeg velger å beholde plassen min i Tallinn. Jeg har jo som sagt fått dato den 24 aug. Hva du har tenkt å gjøre der da? Om det er lov å spørre om? :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg fikk svar fra Budapest klinikken, men etter å ha sendt ett par mail med dem, virker hele greia veldig useriøst, og jeg velger å beholde plassen min i Tallinn. Jeg har jo som sagt fått dato den 24 aug. Hva du har tenkt å gjøre der da? Om det er lov å spørre om? :)

Okei :) Jeg har sendt noen mail fram og tilbake til Tallinn mannen, og kommer nok til å reise dit :)

Jeg skal ta av mage og sider. Jeg har ordnet bilder som jeg skal sende nå, men herregud er så redd for det ! Hehe, de har sikkert sett "verre" men alikevel...skammer meg sånn over kroppen. Men er jo en grunn for at jeg skal gjøre dette da.

Men er det han norske jeg skal sende bildene til ? Kirurgen måtte se bildene før jeg kunne få en bestemt time, så jeg tok noen bilder i dag. Men vil ikke sende bilde av meg selv i undertøy. Haha, men de driter jo i hvordan jeg ser ut, hvor bleik jeg er, hvor stygg magen og resten av kroppen er osv osv. Må bare få meg selv til å innse det.

Hva skal du gjøre der ?:)

Skrevet

Okei :) Jeg har sendt noen mail fram og tilbake til Tallinn mannen, og kommer nok til å reise dit :)

Jeg skal ta av mage og sider. Jeg har ordnet bilder som jeg skal sende nå, men herregud er så redd for det ! Hehe, de har sikkert sett "verre" men alikevel...skammer meg sånn over kroppen. Men er jo en grunn for at jeg skal gjøre dette da.

Men er det han norske jeg skal sende bildene til ? Kirurgen måtte se bildene før jeg kunne få en bestemt time, så jeg tok noen bilder i dag. Men vil ikke sende bilde av meg selv i undertøy. Haha, men de driter jo i hvordan jeg ser ut, hvor bleik jeg er, hvor stygg magen og resten av kroppen er osv osv. Må bare få meg selv til å innse det.

Hva skal du gjøre der ? :)

Det er han norske kontakt personen du skal sende bildene til ja :) Det går så fint :) Jeg og syns ikke det var noe kjekt å sende bilder, men tenkte at jeg må bare gjøre det slik at jeg kan få gjort noe med kompleksene jeg har. Jeg skal ta magen, og overarmene. Jeg ser nok garantert verre ut enn deg, men jeg vil bare ha en fresh start og bli kvitt den magen, og armene, sånn at jeg kan trene skikkelig, og føle meg bra igjen :)

Jeg både gruer meg og gleder meg til å reise dit, jeg vet jo ikke om jeg vil bli fornøyd med resultatet, men jeg håper jo det. Men hadde nok vært lettere å dratt med noen enn alene...

Er det lov å spørre om alder på deg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Om man fettsuger magen, blir den helt flat da ?

Anonym poster: 9bda74aff4f92612f3aa87b28970f72b

Gjest Candy Pie
Skrevet

Om man fettsuger magen, blir den helt flat da ?

Anonym poster: 9bda74aff4f92612f3aa87b28970f72b

Det kommer nok an på hvor stor den er fra før.

Men helt flat blir den nok ikke ?

Også er den vel ganske hoven og "banka" den første tiden etterpå.

Jeg skal bestille time og sånn nå, men jeg tør ikke sende bilde. Åh....jeg er håpløs.

Skrevet

Det kommer nok an på hvor stor den er fra før.

Men helt flat blir den nok ikke ?

Også er den vel ganske hoven og "banka" den første tiden etterpå.

Jeg skal bestille time og sånn nå, men jeg tør ikke sende bilde. Åh....jeg er håpløs.

Du klarer det skal du se :-) De har nok sett alt annet fra før, og verre enn det du ser ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...