Gå til innhold

Plastisk Kirurgi - Fertilitas Tallin

Anbefalte innlegg

Gjest Trude
Skrevet (endret)

Hei,

jeg vurderer å ta mageplastikk og mulig en annen opr. på Fertilitas, men ønsker ikke å dra alene.

http://www.fertilitas.no/

Er det noen som kunne tenke seg å dra sammen med meg?

Det hadde vært hyggelig å vært 2:)

Innlegget er ryddet for kontaktinformasjon,

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer det samme:) når tenker du eventuelt?

Jeg er klar NÅ ( helst i går) men jeg har 3 små jeg trenger hjelp med etterpå, så det passer liksom aldri..

Har vurdert tallin, men i det siste bestemt meg for å ta det her siden det er enklere.. Men hvis man var 2, så kanskje?:) mye billigere da.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :) Jeg har tenkt å ta mageplastikk og fjerning av fett på armer og flankene på ryggen. Jeg har ikke mulighet til å gjøre noe med dette før etter sommeren da :)

Så når har dere planlagt å gjøre det? :sjenert:

Skrevet

Vet du med sikkerhet at Fertilitas er et seriøst selskap? Hemmesiden så veldig useriøs ut.

• Liker 2
Skrevet

Vet du med sikkerhet at Fertilitas er et seriøst selskap? Hemmesiden så veldig useriøs ut.

Jeg har lest mye om det, om folk har vært der, så tror det er en seriøs klinikk :)

Har vært i kontakt med den norske kontakt personen også :)

• 4 uker senere...
Gjest Jente19
Skrevet

Noen som har dratt dit alene?

Jeg har lyst til å fettsuge mage, side og lår, men må nok dra alene.

Jeg er ikke vant til å reise, har kjørt fly 1 gang og er ikke spesielt god i engelsk, i tillegg så er jeg veldig sjenert.... :sjenert:

Men jeg SKAL gjøre dette. Men vil gjerne høre deres "historie" fra dere gikk ut døren hjemefra til dere kom inn døren igjen hjemme :)

Setter STOR pris på svar :)

Skrevet

Jeg har ikke gjort det enda men har fått time 24 august :-) gruer meg :-/ så må bare slenge deg på når jeg skal om det er mulig :)

Skrevet

Hørt mye bra om de. Men jeg ble også skeptisk da jeg kom inn på hjemmesiden.. :sjenert:

Så jeg maila kontaktpersonen, og spurte om de fortsatt driver, ettersom hjemmesiden ikke var helt oppdatert :fnise:

Og da svarte han mutt "Ja, vi driver. Hva er det som ikke er oppdatert på hjemmesiden?"

Hadde lyst til å svare at det er den mest ræva hjemmesiden jeg har sett, men klarte å la være. :jepp:

Gjest Jente19
Skrevet

Jeg har ikke gjort det enda men har fått time 24 august :-) gruer meg :-/ så må bare slenge deg på når jeg skal om det er mulig :)

Kan jeg spørre deg om hvor du skal ta fettsuging ( på kroppen liksom ) hvor mye du veier og hvor høy du er? Jeg vet at fettsuging ikke er en slankemåte, men lurer på hvor grensen går. Jeg er normalvektig, men ikke langt i fra overvektig i følge BMI. Er bare redd for å bli sendt hjem igjen pga jeg i teorien KAN trene meg litt slankere. Jeg spiser mindre og sånn nå, og skal holde på denne livsstilen, men vil ta fettsuging i tillegg :)

Skal jeg bare sende mail til han norske kontaktpersonen? Uff...har så lite greie på dette her. Kommer til å bli skummelt der nede alene. Er så uselvstendig :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

R.I.P. :dagens-rose:

Hva mener du? Ikke hyggelig å høre for oss som gruer oss til narkose.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke gjøre noe slikt selv, men måtte bare titte innom siden noen skrev den så veldig useriøs ut (og det gjør den!)

Men det står jo at man blir møtt på flyplassen til og med. Da er det vel ikke så vanskelig å dra alene?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at hjemmesiden ser så hjemmesnekra ut er fordi den mest sannsynlig er det. De har nok mekka en for den norske kundemassen, og jeg vil tro at Fertilitas har en mer profesjonell hjemmeside på Estisk.

Har hørt mye positivt om de.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke estisk, men det er kanskje denne: Min lenke

Skrevet

Kan jeg spørre deg om hvor du skal ta fettsuging ( på kroppen liksom ) hvor mye du veier og hvor høy du er? Jeg vet at fettsuging ikke er en slankemåte, men lurer på hvor grensen går. Jeg er normalvektig, men ikke langt i fra overvektig i følge BMI. Er bare redd for å bli sendt hjem igjen pga jeg i teorien KAN trene meg litt slankere. Jeg spiser mindre og sånn nå, og skal holde på denne livsstilen, men vil ta fettsuging i tillegg :)

Skal jeg bare sende mail til han norske kontaktpersonen? Uff...har så lite greie på dette her. Kommer til å bli skummelt der nede alene. Er så uselvstendig :sjenert:

Jeg skal ta mageplastikk, og overarmer. Jeg er 169 høy, ca 80 kg, du blir ikke sendt hjem igjen fra den klinikken hvertfall, du betaler jo for en tjeneste.

Jeg sendte bare mail til han norske kontakt personen og spurte om det lurte på. Han svarer veldig kort, men jeg har hørt veldig mye bra om klinikken så jeg har bestilt time likevel. Jeg gjør det fordi jeg trenger en fersk start, og fordi jeg vil forandre ting. Selv om mange syns det er altfor lettvint. Jeg vet jo at selvom jeg gjør det, så må jeg gjøre en livsendring etterpå. Jeg skal aldri se slik ut osm jeg ser ut i dag igjen.

Men som sagt, du kan sende meg PM her om du vil så kan vi snakke mer om det :)

Gjest Odd Molly
Skrevet

Ikke vondt ment - men at dere TØR!!

Dere kan i værste fall bli ødelagt for livet...jeg hadde fått angst...!

Har dere forsøkt å rette opp noe ved å trene/endre livsstil - hvis det er årsaken til "skaden"?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest mye om det, om folk har vært der, så tror det er en seriøs klinikk :)

Har vært i kontakt med den norske kontakt personen også :)

Du skal VITE, ikke tro, når du har tenkt å utsette kroppen din for såpass invasive inngrep som det du beskriver her.

Dessuten sitter du i saksen etterpå dersom det viser seg at du er i Norge og får kompliksjoner. Det er ikke bare å dra til Tallinn på en øyeblikkelig hjelp time for å bli sett på av kirurgen som opererte deg når stingene går opp, du for blødninger og vevsdød og kansje infeksjoner , høy feber, sterke smerter og stygge arrdannelser...

Dessuten hadde jeg ALDRI gitt meg ivei på noe slikt, som er en så stor påkjenning for både kroppen og psyken, sammen med noen jeg aldri har møtt før, men bare skrevet noen innlegg til på et forum.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere vet at det nettet man legger inn ved en mageplastikk ofte blir infisert, og at det er lite legene kan gjøre da, uten å fjerne hele nettet igjen...

Da er det nok suuupert at ingen norske sykehus eller folketrygden har ansvar for å ta tak i det. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at hjemmesiden ser så hjemmesnekra ut er fordi den mest sannsynlig er det. De har nok mekka en for den norske kundemassen, og jeg vil tro at Fertilitas har en mer profesjonell hjemmeside på Estisk.

Har hørt mye positivt om de.

Dokumentasjon, plz...

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? Ikke hyggelig å høre for oss som gruer oss til narkose.

Men kansje du trenger å høre det allikevel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...