AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg er så DRITTLEI kviser nå. Jeg er 25 år, og har vært plaget med kviser lenge. De siste 3 mnd. har jeg hatt (på LENGE) tilnærmet perfekt plettfri hud. Jeg har ikke endret noe kosthold, makeup eller lignende i det siste, og jeg går også på p-pillen som skal holde kviser i sjakk. Plutselig for en uke siden får jeg noe som ligner på både utslett og kviser. Panna. Kinnene. Til og med rundt tinningene, HELE ansiktet er fullt av bitte bitte små røde prikker. På kun ene kinnet kan jeg telle opptil 20 prikker. Er ingen puss i de, kun noen få, og det er så vidt man ser det. Det ser helt jævlig ut. Mildt sagt. Når jeg tar på makeup så demper jeg rødheten, men man kan fortsatt se at jeg har prikker i hele trynet. Det ser så stygt ut uten makeup og bare mindre stygt med makeup. Jeg vil bestille time til hudlege men må vente nå til etter påske. Jeg vettafaen hva jeg skal gjøre. Jeg har flere forskjellige renser som jeg renser med; toner, vanlig ansiktsrens, ansiktsmaske for uren hud : you name it. Hvor lang tid tar det som regel å få time til hudlege? FFF*aen som jeg er drittlei kvisehelvette nå. Av erfaring tar det kun EN dag å få jævelskapen, men flere måneder, nesten år , å bli kvitt de.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Har du prøvd nattlysolje? Det er naturlig og har god effekt på huden. Dersom du tar p-piller av hensyn til huden, vil jeg anbefale nattlysolje for deg, p-piller er ikke så bra..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Prøvd glycolsyre prdukter?? Anbefaler pads 10% og nattkrem10% fra ELIXIR! Den hjalp meg å bli kvitt alle mine urenheter, jeg er 24 år. www.elixr.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå