AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Hei. Er det flere her som har erfaring med å bestille varer fra nettsiden www.helptheindians.com, betale for varen direkte via nettbank, for så å aldri motta varen? Dette har skjedd meg. Jeg bestilte en vare derfra for flere måneder siden, overførte penger for den via nettbank, men har aldri sett snurten av den. Har i tillegg sendt flere e-mails til eieren av siden med spørsmål om hva som egentlig foregår, uten å få noe særlig informativt svar.. Må innrømme at jeg nå er meget irritert, og lurer på om det finnes noen måte man kan kreve tilbake pengene sine på?
Gjest Indra Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 (endret) Som en generell regel for å unngå svindel på nett, bruk kort når du betaler. Da kan du få pengene tilbake om du ikke mottar varen du har bestilt. Endret 7. april 2012 av Indra
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Som en generell regel for å unngå svindel på nett, bruk kort når du betaler. Da kan du få pengene tilbake om du ikke mottar varen du har bestilt. Jeg har jo bevis liggende inne på nettbank på at jeg har overført penger til dem, kan ikke dette brukes på noen som helst måte?
Gjest Indra Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg har jo bevis liggende inne på nettbank på at jeg har overført penger til dem, kan ikke dette brukes på noen som helst måte? Du må aldri overføre penger til folk du ikke kjenner eller bedrifter du ikke vet noe om seriøsiteten til, hallo. Det går også an å sjekke hvem som eier domenet for å finne ut om det er svindel om du er nysgjerrig på det, men det hjelper deg neppe i få pengene tilbake. Jeg fikk opp dette: http://www.purehelp.no/company/details/indianskstoetteforening/987367830
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Kan det eventuelt hjelpe å få stengt ned siden ved å opplyse politiet om den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå