Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skal kommentere negativt, kan bare la vær og heller gå ut av denne tråden akkurat NÅ :-D

Jeg er ei jente i 20 årene, som hele livet har vært plaget av akkurat EN ting, og det er at jeg har skikkelig "henge-kinn" og veldig synlig "rynke" på kinnet mellom nesa og leppa. Dette synes veldig veldig godt absolutt hele tiden. Når jeg ikke smiler er min "rynke" like synlig som når andre smiler.

Jeg vet at i stedet for å vurdere å gjøre noe med det kan jeg heller bare være fornøyd med meg selv osv osv, men det er ikke det jeg vil at dere skal si nå. Jeg spør dere som har peiling, om det går ann å ta botox for dette? Jeg snakker ikke om mye, men iallefall slik at det blir mindre synlig. Er det dumt å begynne å ta botox i ung alder, eller har det ikke noe å si? Jeg tenker på om det blir verre av å begynne med det tidlig eller noe sånn?

Skrevet

Botox vil jo kun "fryse" muskelen, så om du har den pga ansiktsformen din rett og slett er sånn (istedefor at rynken har kommet pga ansiktsutrykk), vil det ikke fungere. Da kan man vel eventuelt bruke fillere eller noe lignende.

Det som er litt dumt med både fillere og botox er jo at det vil bli veldig dyrt med tiden! Man må jo fylle på gjevnlig for resten av livet om man vil ha varig resultat. Man kan jo eventuelt ta permanente filler, men det har jeg hørt er mye mer risikabelt, og det er det mye styr med å få fjernet om man ikke er fornøyd.

Jeg ville nok iallefall snakket med noen som er ekspert på området og hørt hva de mener :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Fillere og botox går jo ut etterhvert, så siden det ikke er permanent er det jo verdt et forsøk og se om det funker? Ansiktsyoga (megateit navn) er jo også i vinden, kan jo søke opp på det og se om det kan funke med å styrke ansiktsmusklene.

Uansett er det viktig du snakker med noen før du bestemmer deg, som RugRatzz sier. Og gå til en klinikk som har folk som er kvalifisert til å sette fillere (altså sykepleiere o.l, ikke unge jenter som kommer rett ut fra beautyschool).

AnonymBruker
Skrevet

Det må fillere til ja, og det kan virkelig bli seende helt forferdelig ut etterhvert :nei:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...