Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært hjemme på sofaen, siden onsdag ettermiddag. Er det bare meg?

Får litt dårlig samvittighet, samtidig så er det såå tiltak å komme seg ut.

Dusje, sminke osv osv

Kanskje jeg kan bli her til tirsdag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mildrid
Skrevet

Er det påske så er det påske. Bli liggende.

• Liker 1
Skrevet

Ta deg en dusj og ta deg en tur ut i solen :)

Du trenger ikke sminke deg. Forhåpentlighvis vil du føle deg mye bedre etterpå :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Så ... fordi det er påske så er det verken alminnelig hygiene som gjelder eller det å komme seg ut i frisk luft?

Er alminnelig hygiene slik et ork at man benytter første anledning til å la det forfalle? Dusjer du kun for at andre ikke skal synes negativt om deg og ikke for din egen del?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går i hi hver 3 uke hele vinteren. Nå jobber jeg i påsken, men hadde det vært kaldt og surt ute hadde jeg lagt meg til sengs og holdt meg der til jeg måtte stå opp for å handle eller gå på jobb.

Hvorfor styre når det ikke er noen grunn? (Og jada kjære KGkor, jeg er syk)

Gjest Cosette
Skrevet

Om du ikke har noen plikter som kaller, så gjør du akkurat det du føler for. Om det så er å bli værende hjemme på sofaen. Livet er for kort til å ikke gjøre det man har mest lyst til når man har muligheten. For enkelte mennesker er det å kunne være komplett alene helt fantastisk når fridagene kommer.

Skrevet

Jeg foreslår at dy tar deg entur ut:) "hvorfor sitte inne, når alt håp er ute" :D

Og ta deg en øl!

Gjest Gjest
Skrevet

Så ... fordi det er påske så er det verken alminnelig hygiene som gjelder eller det å komme seg ut i frisk luft?

Er alminnelig hygiene slik et ork at man benytter første anledning til å la det forfalle? Dusjer du kun for at andre ikke skal synes negativt om deg og ikke for din egen del?

Å hallo.. :filer:

Trenger da ikke å vri sånn på ting bare fordi man tar seg en liten timeout vel?

Poenget er vel hva man har lyst til. Har man lyst til å bare flate ut, så er jo påskeferien en gyllen mulighet til å gjøre nettopp det.

Så lenge man ikke blir skremt av sitt eget speilbilde eller stinker som fy, så ser jeg virkelig ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden er feilpostet på Samliv. Feilpostede tråder flyttes eller slettes, vennligst

prøv å poste i riktig rom når du oppretter tråder.

Kosemose, mod

Gjest Cosette
Skrevet

Altså, rull inn puppen, det er da ikke noe problem å la være å dusje i noen dager når man er alene og ikke plager noen. Selv må jeg bestandig være ren for å føle meg komfortabel (hater den kløende følelsen man får når man ikke har vasket håret, f.eks.), men jeg har inntrykk av at mange synes det er herlig å slippe dusj når de har sjansen. Bare være helt for seg selv og ikke trenge å tenke på hvordan man fremstår for samfunnet rundt. Folk går da på vidda i ukesvis på sommeren uten å vaske seg ordentlig, hvorfor skulle TS' tilfelle være verre?

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Å hallo.. :filer:

Trenger da ikke å vri sånn på ting bare fordi man tar seg en liten timeout vel?

Poenget er vel hva man har lyst til. Har man lyst til å bare flate ut, så er jo påskeferien en gyllen mulighet til å gjøre nettopp det.

Så lenge man ikke blir skremt av sitt eget speilbilde eller stinker som fy, så ser jeg virkelig ikke problemet.

Hva er det jeg vrir på?

Jeg er også alene hele påsken. Jeg gleder meg over at det ikke er noe jeg MÅ eller et sted jeg BURDE VÆRT eller noe jeg ABSOLUTT MÅ GJØRE.

Jeg dusjer og vasker meg likevel - og jeg foretrekker faktisk å komme meg ut i frisk luft daglig. Sol og lys hjelper også mot mitt vintertungsinn så det ville vært direkte sykdomsfremmende å ikke komme seg ut.

Skrevet
Hva er det jeg vrir på?

Jeg er også alene hele påsken. Jeg gleder meg over at det ikke er noe jeg MÅ eller et sted jeg BURDE VÆRT eller noe jeg ABSOLUTT MÅ GJØRE.

Jeg dusjer og vasker meg likevel - og jeg foretrekker faktisk å komme meg ut i frisk luft daglig. Sol og lys hjelper også mot mitt vintertungsinn så det ville vært direkte sykdomsfremmende å ikke komme seg ut.

Alle foretrekker ikke det, selvom du gjør det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...