Gå til innhold

Hårfjerningskrem

Fremhevede innlegg

Gjest Dorothy***
Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaring med å bruke hårfjerningskrem nedentil? Begynner å bli rimelig lei av å barbere annenhver dag. Voksing er ikke aktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt hårgjerningsskum der nedentil og det gikk helt fint. Bare husk å bruke en uparfymert en :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har brukt hårgjerningsskum der nedentil og det gikk helt fint. Bare husk å bruke en uparfymert en :blunke:

Når du skriver nedentil, mener du da på selve kjønnsleppene, elelr "bare" bikinlinja? Har prøvd på leppene uten å få det helt til. Hvilket merke bruker du?

Skrevet

Begge deler. Jeg brukte den som kom fra Veet for ett år siden. Det du kan gjøre er å be noen andre gjøre det for deg. Da slipper du å skjære deg :blunke:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem fra Veet, som er spesielt til bikinilinjen. Den er imidlertid for sterk til at jeg bruker den på leppene og "innimellom" Der bruker jeg høvel.

• 14 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det nå kommet noen nye hårfjerningskremer på markedet som kan brukes på intimområder?

Anonymkode: 008d3...af0

Skrevet

Bruker Veet til bikinlinjen både foran og mellom beina. Lar det sitte i 10 min og "skraper" bort med en fuktig vaskeklut. Fungerer mye bedre enn høvel for meg. Har ikke prøvd denne rett på kjønnsleppene, der bruker jeg bare saks :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les bruksanvisningen på hårfjerningskremene. Der står det på de fleste at de ikke skal brukes i underlivet. 

Anonymkode: 23b34...510

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les bruksanvisningen på hårfjerningskremene. Der står det på de fleste at de ikke skal brukes i underlivet. 

Anonymkode: 23b34...510

Det er sikkert fordi produsenten ikke ønsker hårløst kjønnsorgan. 

AnonymBruker
Skrevet

Brukte det på ballene en gang. Det svei i mange dager etterpå :o

Anonymkode: 3c90c...7e9

AnonymBruker
Skrevet

Nå er dette en 14 år gammel tråd. Men på kondomeriet har de en hårfjerningskrem for intimområder. Jeg har ikke prøvd den, men vurderer å kjøpe den. 

Anonymkode: 9a024...ec5

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er dette en 14 år gammel tråd. Men på kondomeriet har de en hårfjerningskrem for intimområder. Jeg har ikke prøvd den, men vurderer å kjøpe den. 

Den lukter stramt å svir godt å fungerer ikke på meg, men mannen kjøper denne nads-for-men- hos gents.no, å både jeg å han blir deilig glatte, litt streng lukt men svir mindre

Anonymkode: e10e7...641

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den lukter stramt å svir godt å fungerer ikke på meg, men mannen kjøper denne nads-for-men- hos gents.no, å både jeg å han blir deilig glatte, litt streng lukt men svir mindre

Anonymkode: e10e7...641

Å ja. Takk for tipset 👍🏼😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...