Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en ny foundation, og lurer på om dere har noen tips til en som ikke er veldig dyr. Helst ikke over 200kr. Kan gjerne kjøpes på nettet. Fellunique osv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en ny foundation, og lurer på om dere har noen tips til en som ikke er veldig dyr. Helst ikke over 200kr. Kan gjerne kjøpes på nettet. Fellunique osv.

Fint hvis du kan si litt om hvilken hudtype du har, hvor lys/mørk huden din er og hvor mye dekkevne du trenger :)

AnonymBruker
Skrevet

Har vel litt sånn blandingshud. Tørr, men kan bli blank. Har litt urenheter så vil gjerne ha ganske god dekkevne, men ikke se ut som en maske. Bruker ikke foundation til hverdags, så det blir til festbruk :) ANg hudfarge vil jeg si vanlig bleik :P Ikke super lys, men typisk nordisk.

Skrevet

Anbefaler Maybellines "Fit me". Syns den var ganske bra til billigmerke å være-

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Liker veldig godt mineralfoundationen fra Mineral Hygienics. Ganske billig, men er viktig å påføre den med en skikkelig børste for godt resultat (og da går det nok over 200 kr). Dekker godt, ser naturlig ut, og gir deg ikke urenheter. Eneste ulempen er at du ser ganske hvit ut på bilder med den, noe som kanskje er et problem siden du skal bruke det mest på fest...?

Skrevet

Veldig fornøyd med e.l.f, men nå bruker jeg nesten ikke sminke. Ville tatt meg en tur på H&M eller lindex/cubus og prøvd der. Vita har også masse. Spør om hjelp :)

Skrevet

Maybelline superstay 24 h foundation e veldig god. ser naturlig ut, dekker bra. sitter også bra på huden:)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Jeg skal absolutt ta en titt på de som er nevnt. Glemte forretsen å si at jeg ikke er så fan av pudder foundation, så det er flytende jeg helst vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med e.l.f, men nå bruker jeg nesten ikke sminke. Ville tatt meg en tur på H&M eller lindex/cubus og prøvd der. Vita har også masse. Spør om hjelp :)

Får du urenheter av de fr elf?

Gjest "gjest"
Skrevet

Anbefaler Maybellines "Fit me". Syns den var ganske bra til billigmerke å være-

Enig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...