Gjest Wei Wei Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 (endret) Har en helt hvit leilighet som mangler oppheng i vinduer. Vinduer i stua er helt ned til gulvet. Ser det fint ut med lysegroenne lameller? Hva syns dere? Skal ha flere elementer i samme farge i rommet. Endret 7. april 2012 av Wei Wei 1
Frk Midnattsol Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Jeg har også en helt lys leilighet, og hadde i utgangspunktet bare helt lyse grå lameller foran alle vinduene....men oppdaget etterhvert at det fantes lameller med farge, så nå har jeg to andre farger blandet inn i de lysegråe, og synes det livet opp stuen..... Den ene fargen kjøpte jeg i en butikk, mens den andre fargen bestilte jeg på nett fra England.... Dette fordi bredden på mine lameller var slik at fargeutvalget her i landet var litt vel liten....
Ryvre Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Syns de er veldig fine Selv ville jeg likevel ikke hatt det fordi det hadde virket for kaldt for meg om vinteren, men hadde jeg bodd i et varmere strøk så hadde jeg absolutt valgt noe slikt
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Vi har hvit stue og har valgt mørkegrå lameller. Ikke akkurat en farge, men litt annerledes enn standard hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå