Gjest pysepusen Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Har meldt meg inn på ravelry, men jeg skjønner ikke helt hvordan det fungerer... noen som er drevne som kan forklare litt? Har lagt inn alt jeg eier og har av garn, men hva mer gjør man?
Marissa Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Jeg bruker Ravelry som inspirasjon og idebank. Søker etter oppskrifter, ser hvordan andres resultat er blitt på de oppskriftene jeg vil lage, ideer til endringer osv. Ravelry har også en del gratisoppskrifter og oppskrifter til salgs. Sjekker også hvilke garn folk har brukt, hvilke garn har fått gode og dårlige tilbakemeldinger og ideer om garnbutikker. Jeg er medlem i diverse grupper for det jeg interesserer meg for, f.eks Nøstebarngruppen, og er også en del på forumene til Ravelry for å snakke om strikking, teknikker, garn og annet interessant. Legger ut bilder av det jeg har laget, kjekt med tilbakemeldinger, og kommer på den måten i kontakt med masse andre strikkere og bloggene deres. Det er mange måter å bruke ravelry på, du må rett og slett finne ut hva du vil får ut av siden. Ble ikke så veldig håndfast dette, du får spørre om det er noe mer du lurer på
Gjest pysepusen Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Tusen takk! Da må jeg bare finne ut av forumene. Hvor finner jeg f.eks. Nøstebarngruppen?
Marissa Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 På menyen øverst på siden står det en "Groups", klikk deg inn der, så kan du søke og lete i de gruppene som finnes. Det er bare å surfe litt rundt, så finner du ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå