AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hei. har gått på p-piller (synfase) i 4 år ca, og bestemte meg for å slutte med den for å prøve å bli gravid. slutta med den og fikk mensen til normal tid mnd etter. men denne gangen har eg ikke fått mensen.. tok graviditetstest dagen etter mensen skulle komt, men den var negativ? kan eg likevel vere gravid, eller er det andre ting som kan føre til at mensen ikke har dukket opp denne mnd? noen som har vært i samme situasjon etter å ha sluttet på synfase?
Gjest Cupcakes Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 (endret) Det kan ta laaaaang tid før mensen blir stabil, den første blødning etter pilleslutt er ikke ordentlig mens, den ville du jo fått uansett om du gikk på pillen eller ikke. Ta en test om et par dager for sikkerhets skyld. Kan legge til at nå jeg sluttet på pilla, fikk jeg regelmessig mens et par mnd før den var ustabil i 4 mnd ca. Og så ble den stabil og har vært mer eller mindre stabil siden da (4 år) Endret 6. april 2012 av Cupcakes
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Det kan ta laaaaang tid før mensen blir stabil, den første blødning etter pilleslutt er ikke ordentlig mens, den ville du jo fått uansett om du gikk på pillen eller ikke. Ta en test om et par dager for sikkerhets skyld. Kan legge til at nå jeg sluttet på pilla, fikk jeg regelmessig mens et par mnd før den var ustabil i 4 mnd ca. Og så ble den stabil og har vært mer eller mindre stabil siden da (4 år) fikk blødning etter pilleslutt, og 1 mnd etter fikk eg også en blødning til forventet tidspunkt.. men denne gangen har eg ikke fått mensen enda. men kanskje den bare er ustabil som du sier da, siden graviditetstesten var negativ.. har forsatt et ørlite håp om at det kan vere graviditet, men det er så kjipt at testene er negative og mensen ikke kommer skjønner ingenting av det..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 fikk blødning etter pilleslutt, og 1 mnd etter fikk eg også en blødning til forventet tidspunkt.. men denne gangen har eg ikke fått mensen enda. men kanskje den bare er ustabil som du sier da, siden graviditetstesten var negativ.. har forsatt et ørlite håp om at det kan vere graviditet, men det er så kjipt at testene er negative og mensen ikke kommer skjønner ingenting av det.. Etter pilleslutt hadde jeg regelmessig mens i flere måneder før den plutselig var 4 dager forsinket.
Athene Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 fikk blødning etter pilleslutt, og 1 mnd etter fikk eg også en blødning til forventet tidspunkt.. men denne gangen har eg ikke fått mensen enda. men kanskje den bare er ustabil som du sier da, siden graviditetstesten var negativ.. har forsatt et ørlite håp om at det kan vere graviditet, men det er så kjipt at testene er negative og mensen ikke kommer skjønner ingenting av det.. Høres ut som sykluskluss etter pilleslutt, det er helt normalt i opp til ett år. Jeg hadde 7 stabile sykluser før alt hang seg, deretter månedsvis med sykluskluss. Så mange opplever å være stabil noen få sykluser før de igjen blir ustabile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå