Gå til innhold

Brudeshowet på Quality i Sarpsborg i går

Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Noen som var der? Jeg var, en del av tiden, dro rundt halv fire pga min forlover sliter med ryggen. Min søster var der også, sammen med en venninne som hun skal være forlover for til sommeren. Ellers så jeg ikke noen andre kjente der.

Ble litt skuffet over brudekjolene fra den butikken i Pellygata, men det burde jeg ikke blitt. Var innom butikken der i sommer for å titte, jeg min forlover og svigermor, og tittet litt over hva de hadde inne. Så kom hun kjærringa bort og sa at de kunne ikke jeg se på, for de var for små for meg :o Greit jeg vet da søren i meg godt nok at jeg ikke passer str 34/36 men det må da være greit å titte allikevel. Og den fineste kjolen den butikken viste frem i går var bare i str 34 da... Jada, tenkte jeg, sikkert ingen større enn det som kunne tenke seg en slik kjole (ikke helt min stil altså men allikvel...)

Ellers hadde jo Ramdal mye fint da! Og til en kjempebra sum, så sambo har fått beskjed om å prøve hos dem når han skal finne antrekk.

Kakene imponerte meg ikke så veldig, men forloveren min fikk i hvert fall noen tips med på veien.

Kjolene som ble vist frem kl 16 var finere mente søsteren min. Litt leit å gå glipp av sånt, men jeg får heller ta en tur i butikken deres og se da.. ;)

Så om noen av dere var her, hva synes dere om showet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var der og synes messen var kjempe fin.......mye å se på. Kjolene var fine de.... og hun har større kjoler vel??? Har vært der og da hadde hun et fin utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...