Lisa-Marie Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg sliter veldig med å finne gode hipsters/boxershorts som ikke sklir opp under aktivitet (nyskjerrige truser). Jeg bruker trange treningsbukser og det er både ubehagelig og lite lekker når trusa sklir oppover og jeg ender opp med sånn fin trusekant som synes gjennom buksa, og jeg må gå å dra i den hele tiden. Jeg ønsker derfor tips om gode truser/hipster/boxer som dekket rumpeballene og holder seg der + at de er i bomull (da kroppen min reagerer dårlig på syntetiske truset). 1
Celestia Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Har du prøvd Pierre Robert sine? De har jo treningsundertøy Ta en titt her Jeg har ikke prøvd så mye av treningsundertøyet, men jeg vil allikevel VIRKELIG anbefale treningsBHene fra Pierre Robert på det varmeste også! Selv om det ikke var det du lurte på :gjeiper: 1
Lisa-Marie Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2012 Kan desverre ike bruke treningsbh uten spiler og siden jeg har litt sær størrelse (70F/G) og trenger MASSE støtte, men skal sjekke ut trusene Takker!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Det er vel strengt tatt ikke nødvendig med truse under trange treningsklær? På sykkelshortser skal det iallefall ikke brukes!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Det er vel strengt tatt ikke nødvendig med truse under trange treningsklær? På sykkelshortser skal det iallefall ikke brukes! Jo det er nødvendig for de fleste av oss. Utflod er veldig veldig vanlig, og ikke særs digg å få klint utover buksa. Og noen tightser er såpass tynn at det kan komme gjennom, og jeg regner med ingen ønsker å trene i andres utflod eller kanskje litt urinlekkasjer som ikke er uvanlig når man anstrenger seg? Usj. Jeg lurer på det samme som ts. Vet at nike har mye bra undertøy for menn, så tror jeg skal teste noe derfra. 3
cornflake_girl Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Dette lurer jeg også på! Har ikke så god erfaring med Pierre Robert, synes de sklir.
Gjest Tidssone Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Sømløst undertøy er best. Finnes i forskjellige varianter. Google.
mira85 Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Jeg trener bare med Pierre Robert sine boxsere i bomull, de dekker hele baken så hvis buksen er litt gjennomsiktig så gjør det ingenting :gjeiper:
mira85 Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Jeg trener bare med Pierre Robert sine boxsere i bomull, de dekker hele baken så hvis buksen er litt gjennomsiktig så gjør det ingenting :gjeiper:
KristineDreams Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Jeg synes Pierre Robert har bra treningsundertøy, men bruker stringen derfra og har ikke prøvd bokseren/hipsteren.. BikBok sin bokser/hipster bruker jeg til alt, og elsker den! Den er strechy og sømløs og den sitter hvertfall godt på meg når jeg trener
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Boxerene og hipsterene til Bjørn Borg, trener ikke uten de
Gjest *Maja* Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Enig. PR sine truser sitter som støpt. Beveger seg ikke en cm! Anbefales!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Anbefaler deg å kjøpe en gutte-boxershorts som er en størrelse for stor. De sklir ALDRI opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå