gul nellik Skrevet 6. april 2012 #1 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg holder på å leter etter hotel i Oslo. Noen som har vært på Thon hotel Panorama? Positive-negative erfaringer? Vi er en familie på fem som skal reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. april 2012 #2 Del Skrevet 6. april 2012 Det ligger rett i strøket , ekkelt nabolag... Ellers har jeg ikke noe info om selve hotellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie_n Skrevet 7. april 2012 #3 Del Skrevet 7. april 2012 Som det blir skrevet ovenfor ligger det i et litt ekkelt strøk, men selve hotellet er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffineline Skrevet 15. april 2012 #4 Del Skrevet 15. april 2012 Hotellet er lekkert, spesielt hvis du får rom i høyden med balkong. Folk sier at det ligger i et dårlig strøk, men jeg opplevde ikke dette... Vi var ikke ute sent om kveldene, så det kan jo være annerledes da.. Det ligger værtfall i kort gåavstand til både Karl Johan og akerbrygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 16. april 2012 #5 Del Skrevet 16. april 2012 Har vært der en gang. Reiser gjerne tilbake! Ligger jo veldig sentralt. Fine rom. Tror forresten aldri jeg har ligget i en så myk seng. Helt fantastisk deilig. Stort bad, noe jeg savner på de fleste hotell. Også tomlene opp for god frokost! Anbefaler hotellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Del Skrevet 16. april 2012 http://www.thonhotels.no/hoteller/land/norge/oslo/thon-hotel-oslo-panorama/ Thonhotels har gjesteanmeldelser på sidene sine, du kan også sjekke ut f.eks tripadvisor. -Undercover Thon ansatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isklar4 Skrevet 17. april 2012 #7 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg har bodd hos de to ganger og kan ikke komme med annet enn anbefalinger. Rent og pent, god standard, hyggelig personale og en meget god frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 18. april 2012 #8 Del Skrevet 18. april 2012 Strøket er ikke så bra, men i dette tilfellet betyr "ikke bra" at det er prostituerte og kundene deres der. De må man jo ikke omgås hvis man ikke veldig gjerne vil, og de har tydeligvis ikke vært til plage for de som har postet om hotellet på Tripadvisor. Det har hendt at kundene bommer litt på hvem som er på jobb på fortauene og hvem som bare går der, men det er ikke noe problem å forklare dem at de har tatt feil... Jeg jobba (på kontor, da) i nærheten, ofte sene kvelder, og har aldri vært engstelig for å gå rundt der om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 20. april 2012 #9 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg likte meg veldig godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå