Gå til innhold

Er dere på Fitnessforumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant Fitnessforumet via Fitnessbloggen (www.fitnessbloggen.no), og lurer på om jeg skal registrere meg der.

Noen her som er medlem? Hva er fordelene og ulempene der? Er det seriøst? Er det noe "feilinfo" der jeg bør være obs på.

Er ganske fersk innen trening og er litt naiv og sluker alt rått. Derfor spør jeg her i tilfelle det er noe jeg bør passe meg for.

Tør ikke helt enda gå inn der og spør alle spørsmålene mine. Må forhøre meg litt først :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en sjekkearena for mange kåte desperate mannfolk som prøver seg på jentene der inne. ekkelt forum :(

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sjekkearena for mange kåte desperate mannfolk som prøver seg på jentene der inne. ekkelt forum :(

Ikke bra:/ Bærer forumet preg av det altså? Sånn åpenlyst, eller bare på innboks (slik som her noen ganger...)?

Synd, trodde det var et seriøst treningsforum.

TS

Skrevet (endret)

Jeg er medlem der og stortrives :) Mange folk med stor kunnskap der inne som gjerne hjelper deg med spørsmålene dine.

Er helt fersk innen styrketrening der selv, men selvom det er rugende mange med "fitnesskropp" der inne er det også mange nybegynnere, de "vises" ikke bare like godt i mengden, men alle der inne har jo startet som nybegynner en gang så.

Er like mye der inne som her inne ;)

Lagt til: Har ikke merket noe av det AB beskriver.

Endret av OhMickey
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem der og stortrives :) Mange folk med stor kunnskap der inne som gjerne hjelper deg med spørsmålene dine.

Er helt fersk innen styrketrening der selv, men selvom det er rugende mange med "fitnesskropp" der inne er det også mange nybegynnere, de "vises" ikke bare like godt i mengden, men alle der inne har jo startet som nybegynner en gang så.

Er like mye der inne som her inne ;)

Lagt til: Har ikke merket noe av det AB beskriver.

Godt å høre at det ikke bare er fitnesskropper der inne. De syns sikkert jeg er smellfeit med mine kg til overs:p

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der :) Et godt forum, mange mennesker med mye kunnskap, spesielt hvis du er interessert i å bygge skikkelige muskler. Mange hjelpsomme mennesker som vil hjelpe deg med motivasjon og teknikk. Hyggelig stemning, folk gir hverandre ros.

Minussiden er at mange av tipsene du får er for spesielt interesserte, mye fokus på proteintilskudd og typisk fitnesskosthold. Etter min mening har mange der inne et forskrudd bilde av hva som er variert og sunn mat (proteinvafler, proteinlapper, proteincookies, kyllingkjøttdeig og brokkoli, kyllingkjøttdeig og salat, kyllingkjøttdeig, egg og spinat-ish). Ikke så mange kondisjonstips, styrketrening er "alt", og kroppsidealet er definitivt ikke mykt og feminint ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der :) Et godt forum, mange mennesker med mye kunnskap, spesielt hvis du er interessert i å bygge skikkelige muskler. Mange hjelpsomme mennesker som vil hjelpe deg med motivasjon og teknikk. Hyggelig stemning, folk gir hverandre ros.

Minussiden er at mange av tipsene du får er for spesielt interesserte, mye fokus på proteintilskudd og typisk fitnesskosthold. Etter min mening har mange der inne et forskrudd bilde av hva som er variert og sunn mat (proteinvafler, proteinlapper, proteincookies, kyllingkjøttdeig og brokkoli, kyllingkjøttdeig og salat, kyllingkjøttdeig, egg og spinat-ish). Ikke så mange kondisjonstips, styrketrening er "alt", og kroppsidealet er definitivt ikke mykt og feminint ;)

Tusen takk for svar:)

Er litt skeptisk til den kostholdsbiten. Har tidligere hatt problemer med synet på mat og egen kropp, og vil ikke spise ekstremt i noen retninger. Vil spise sunt, men normalt. Litt redd for å bli hjernevasket til å tro at brødskiver er verdens undergang (vilkårlig eksempel, aner ikke hva de anser som ja/nei-mat).

Hehe, har nok et annet kroppsideal jeg da:p

Er litt redd for "ekstreme forum". Sier ikke at Fitnessforumet er det (det vet jeg jo ikke), men litt derfor jeg forhører meg:)

Skrevet

Jeg er medlem der og det har lært meg så utrolig mye nyttig. Sjelden jeg spør om noe selv, men er masse lærerikt å lære av andres spørsmål og svar. Er jo et forum med stort fokus på styrketrening, muskler og lav fettprosent, men også utrolig mange åpne folk som tar godt i mot folk som er ferske innen trening. Skriver også loggbok der, og det er veldig motiverende når man får kommentarer på fremgangen sin, eller bare generelt å skrive ned egne resultater og få dokumentert egen fremgang.

Synes ikke det er så kjempeekstremt heller, og følger mange av kostholdsrådene selv. Ikke fordi jeg er på noen diett eller skal stille i en bodyfitness-konkurranse, men fordi det er mange gode tips der for mannen i gata også. Genialt forum, nyttige diskusjoner og gode tips. Anbefaler deg å bli medlem, eller i det minste bruke litt tid der og lese, og evt like facebooksiden deres (kommer ut en del nyttige artikler der også)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er fitnesskropper der inne. De syns sikkert jeg er smellfeit med mine kg til overs:p

Er maange der inne som ønsker å gå ned i vekt, en egen "samlegruppe" for folk som vil ned i vekt faktisk, og masse inspirerende loggbøker til folk i samme sko som deg :) Meld deg inn, jeg har bare positivt å si om plassen. Er man ikke interessert i proteinpulver trenger man ikke trykke seg inn på de trådene, enkelt og greit ;)

Skrevet

Hvis du lurer på ting innen trening og kosthold, så ville jeg mye heller stilt de spørsmålene på fitnessbloggen sitt forum enn her. Det er mange her som har peiling, men det er også endel her som jeg nesten begynner å grine av. På fitnessbloggen har alle en interesse for trening og kosthold, det er en hyggelig tone og man lærer utrolig mye. Det har ihvertfall jeg gjort siden jeg registrerte meg.

(og ikke minst gått ned 7 kg ved hjelp av tips, råd og motivasjon derfra)

AnonymBruker
Skrevet

Har lest mange teite artikler derfra. Fitnessbloggen er nok, som posteren over meg også sier ett bedre treningsforum en KG, men hvis du virkelig vil gå dypt inn i styrketreningsverden bør du hente tips og informasjon på internasjonale forum og bruke YOUTUBE!

Youtube er helt rått, og også veldig lett å skille bra fra dårlig kvalitet mtp views, likes og kommentarer. Men hvis du bare er ute etter å diskutere å trolle forums er det sikkert en grei side.

Det er lettere å gi deg tips om du er litt mer konkret på hva som interesserer deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...