Gjest Ida Skrevet 7. april 2012 #21 Skrevet 7. april 2012 Jeg hadde ikke smertene der hele tiden, men det er vel pga smertestillende jeg tok. hvor lenge jeg hadde smertene der? de var der i to dager etter jeg begynte med selexiden. nyregrusen\nyrestenen løstnet av seg selv, heldigvis. men legen ville sende meg på ultralyd og den er ikke før 23 mai! skjønner ikke vitsen med det, når jeg er helt frisk nå Kanskje legen bare vil være sikker på at alt er bra med deg
toco94 Skrevet 7. april 2012 #22 Skrevet 7. april 2012 Har skjønt at nyresten dessvere kan være tilbakevennende:-( Viktig å drikke rikelig utenom anfallene. Gjorde det ikke fryktelig vondt når stenen var på vei nedover,før den kom ut?? Hadde/har dere grumsete urin? Husker jeg måtte på legevakta dagen etter også. Fordi jeg hadde så j*vlig vondt, og synes det var mye verre den dagen. Så kanskje det var pga stenen\grusen var på vei ut? Urinenprøven var ihvertfall finere den dagen, så det hadde skjedd noe der etter jeg begynte med selexiden ihvertfall. La ikke spesielt merke til om urinen var grumsete. Men kanskje litt? så ihvertfall litt sånn ut når jeg tok urinprøve på legevakta. Men jeg så ikke akkurat så mye på det, så er ikke sikker..
toco94 Skrevet 7. april 2012 #23 Skrevet 7. april 2012 Kanskje legen bare vil være sikker på at alt er bra med deg Ja, det kan hende
Gjest Ida Skrevet 7. april 2012 #24 Skrevet 7. april 2012 Ett litt dumt spørsmål... Men hvordan vet man at stenen/grusen er kommet ut i doskålen?
toco94 Skrevet 7. april 2012 #25 Skrevet 7. april 2012 Ett litt dumt spørsmål... Men hvordan vet man at stenen/grusen er kommet ut i doskålen? prøv å kast en liten stein i do, så hører du kanskje hvordan man vet det hehe, neida. jeg vet ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå