Gjest lolle Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Ønsker deres tips om en god mascara som gir volum og lengde, og som helst kan kjøpes på duty free!! Beste jeg hittil har hatt er Lancome Hypnose, men nå leter jeg etter en enda bedre! Takknemlig for raske tilbakemeldinger
Wonders Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Finnes ikke. Jeg brukter heller punktvipper eller løsvipper om jeg skal noe spes. Ellers går det i Clinique sine forskjellige. Det er ikke bare merkene som er forskjellige, alles vipper er også veldig forskjellige i utgangspunktet. Bare min ikke drysser, eller sverter huden under øynene er jeg fornøyd. 1
DesertRose Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 (endret) Er selv veldig fornøyd med Clinique High Impact Mascara... Endret 6. april 2012 av DesertRose
minienthe Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Er selv veldig fornøyd med Clinique High Impact Mascara... samme her. har testet mye ymse opp igjennom årene men havner alltid tilbake på denne.
Honesty Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Diorshow Extase og Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks fyller begge kravene.
Gjest lolle Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Hei igjen dere! Formulerte meg litt feil tidligere, det viktigste er at den gir volum egentlig fordi jeg har relativt lange øyevipper. Har hørt om både den til HR og Dior tidligere. Den til Dior er vel ikke som den vanlige Dior show? Den var jeg nemlig ikke så fornøyd med...
minienthe Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 extasen til dior bare kladdet hos meg ihvertfall og børsten var ekkel å bruke. i tillegg synes jeg dior sine mascaraer har litt vel mye parfyme/lukt som jeg blir sår i øynene av. 1
Armitage Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Er selv veldig fornøyd med Clinique High Impact Mascara... Min favoritt den også. Men jeg synes denne gir mer naturlige vipper og ikke så mye volum og lengde at det gjør noe.
minienthe Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Min favoritt den også. Men jeg synes denne gir mer naturlige vipper og ikke så mye volum og lengde at det gjør noe. enig... men trikset jeg fant ut var å legge først denne og deretter lancome's hypnose etterpå for å få "byvipper".
mari4ever Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Jeg holder meg til lancomè hypnose. ellers kan du jo egentlig prøve den lancomè hypnose nr. 2. husker ikke navnet men den med ekstra stor børste. jeg har prøvd andre også, og mange av de andre nevnner, men mine vipper klistrer seg sammen men ikke med hypnose .evig favoritt
Gjest lolle Skrevet 8. april 2012 #14 Skrevet 8. april 2012 Mascaraen skal være til fest så det er viktig at den gir volum ja! Ok, nå står det da mellom HR lash queen og YSL faux cils, er dette de aller beste spesielt mtp volum? Og de er da enda bedre enn Lancome Hypnose?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #15 Skrevet 8. april 2012 Jeg synes YSL faux cils gir bra volum og lengde, en at den drysser/sverter for mye til at den kan få noen topp-plassering. Bare 4-5 timer etter påføring er jeg mørk under øynene hvis jeg bruker denne.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. april 2012 #16 Skrevet 8. april 2012 Mascaraen skal være til fest så det er viktig at den gir volum ja! Ok, nå står det da mellom HR lash queen og YSL faux cils, er dette de aller beste spesielt mtp volum? Og de er da enda bedre enn Lancome Hypnose? Helena Rubinstein sin Lash Queen sexy blacks fikk veldig bra respons på makeupalley.com i hvert fall. Fikk lyst på den selv nå :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå