Cuckold Skrevet 16. april 2012 #21 Skrevet 16. april 2012 Hei! Da jeg og min samboer ble sammen var vi begge to opptatte av trekant, eller opptatt blir kanskje ikke helt rett - Men vi ønsket oss det begge to. Om det var med en mann eller en ekstra kvinne var egentlig ikke så nøye, da jeg også har hatt sex med jenter tidligere og likt det. Etter hus, hytte, barn og stasjonsvogn ble sexlivet som det ofte blir, ikke fullstendig fraværende eller ekkelt, bare ikke det samme. Dette har alltid vært en fantasi hos meg, og det er noe jeg har tenkt på i mange år, og blitt invitert med på tidligere uten å ha gjort det. Så da jeg fant en kjæreste som var så frisinnet som meg, skulle det jo ikke bli noe problem? Nå har jeg derimot lagt forslaget åpent på bordet, jeg kan godt finne jenta, eller mannen, og han trenger bare godkjenne - Eventuelt kunne han få velge henne eller fyren. Samme for meg, så lenge det er personer jeg har "interesse" av. Men nå ønsker ikke samboer verken trekant med en ekstra jente eller en mann, til tross for at vi har vært veldig nære før også. Det er helt uaktuelt nå. Det er ikke det at det er livsnødvendig for meg, men jeg skulle jo så gjerne ha utforsket fantasien jeg alltid har hatt, og det at han plutselig ikke ønsker det lenger er litt sjokkerende. Hvor mange menn sier egentlig nei til tilbudet? Jeg har spurt hvorfor, og han sier bare at han ikke tenner noe på det. Men det har han da alltid gjort så lenge jeg har kjent ham. Litt forvirrende, men spørsmålet er; Tenner han faktisk ikke bare på det lenger, er det mulig da? Takker for innspill! :-) Hvorfor tok det så lang tid før du forsøkte å få realisert ønsket om trekant? Det er spørsmålet jeg stiller meg. Kan det ha vært at dere hadde en ulik tilnærming til dette spørsmålet allerede i starten, at han kanskje ikke la like mye vekt på det som deg, og at dette derfor for ham fungerte mer som en slags felles fantasi, noe dere kunne kose dere med i tosomhet? Uansett har Mike rett i at det er en dårlig idé å prøve å tvinge en partner med på noe vedkommende absolutt ikke vil. Det er derfor det er så viktig å være åpne overfor hverandre allerede tidlig i forholdet slik at man ser om man er noenlunde på samme planet. Likevel er det ingen mulighet til å gardere seg mot at den andre endrer preferanser over tid, det er fullt mulig, og jeg tror nok du kan stole på at han snakker sant hvis han sier at dette ikke er noe han tenner på lenger. Men som Mike påpeker finnes det jo muligheter til å eksperimentere med andre selv om han ikke vil være med. Hvis han går med på at du skal få gjøre det. Det slår meg at det antagelig ville vært lettere å få ham til å godta noe sånt om dere tidlig i forholdet hadde gjort alvor av drømmene og levd i et stabilt forhold der dere involverte andre. Så lenge dette bare var noe dere fantaserte om, kan det være at han ikke har forstått forholdet deres som åpent på den måten du har forstått det, og i så måte kan det bli vanskelig å få ham til å godta at du må få leve sånn. Hvorfor nå, når det ikke har skjedd før, vil han kanskje si.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #22 Skrevet 16. april 2012 Her har han nok likt tanken på å gjøre det som en fantasi fremfor ønsket om å faktisk gjennomføre det, det er stor forskjell på de to. Det er mange som fantaserer eller tenker på trekant men som aldri kommer til å gjøre det i praksis. Det å ta skrittet fullt ut og faktisk gjennomføre representerer et stort valg for mange og det ligger ikke for alle. Faktisk tør jeg påstå at det er de færreste som sier de kommer til å gjennomføre det som faktisk gjør det. Du bør heller ikke presse han for å få han til å gjennomføre. Selve presset i seg selv kan være nok til å skape friksjon mellom dere. Det finnes også de som gjennomfører selv om de ikke har lyst bare for å tilfredsstille partneren, og det er ikke spesielt lurt, mange sliter i etterkant så mye med sjalusi og anger at det rett og slett tar knekken på forholdet. Har man veldig forskjellige ønsker i forhold til trekant og den ene ønsker det veldig sterkt og den andre ikke bør en vurdere om forholdet er liv laga - eller man må innse at en ikke kan få prøvd trekant i dette forholdet.
Gjest Maruwan Skrevet 16. april 2012 #23 Skrevet 16. april 2012 Men nå ønsker ikke samboer verken trekant med en ekstra jente eller en mann, til tross for at vi har vært veldig nære før også. Det er helt uaktuelt nå. Det er ikke det at det er livsnødvendig for meg, men jeg skulle jo så gjerne ha utforsket fantasien jeg alltid har hatt, og det at han plutselig ikke ønsker det lenger er litt sjokkerende. Hvor mange menn sier egentlig nei til tilbudet? Jeg har spurt hvorfor, og han sier bare at han ikke tenner noe på det. Men det har han da alltid gjort så lenge jeg har kjent ham. Litt forvirrende, men spørsmålet er; Tenner han faktisk ikke bare på det lenger, er det mulig da? Takker for innspill! :-) Jeg syns mannen din oppfører seg veldig egoistisk i denne situasjonen. Når en først har lovet evig troskap til noen, og ikke minst: forventer evig troskap tilbake , så syns jeg det er minste føre å prøve ut fantasiene til partneren. Nor annet er rett og slett bare barnslig.
Munfal Skrevet 19. april 2012 #24 Skrevet 19. april 2012 (endret) Fordi han nå elsker deg og ikke ønsker å dele deg med noen? Så du mener hvis en mann kan dele sin kvinne med en annen mann, så elsker ikke han henne nok?` Endret 19. april 2012 av Lille-pus
Tidus Skrevet 20. april 2012 #25 Skrevet 20. april 2012 (endret) Jeg syns mannen din oppfører seg veldig egoistisk i denne situasjonen. Når en først har lovet evig troskap til noen, og ikke minst: forventer evig troskap tilbake , så syns jeg det er minste føre å prøve ut fantasiene til partneren. Nor annet er rett og slett bare barnslig. Feil. Så grunnleggende feil. Hvis dama di fantaserte om å se deg bli pult i rumpa av en mann mens en annen knulla deg i kjeften så hadde du gjort det? Edit: Ja, man skal være åpen og lytte til partnerens ønsker, samt vurdere de og eventuelt sette kompromisser. Men det er like viktig å respektere partnerens grenser. Endret 20. april 2012 av Tidus
Tidus Skrevet 20. april 2012 #26 Skrevet 20. april 2012 Som noen har nevnt tidligere, så tror jeg også at han bare likte fantasien. Og du nevnte at han var skeptisk til en annen mann... Han innså kanskje at dersom det skulle bli trekant med ei annen dame, så måtte det bli med en annen mann etter hvert også, for ellers blir det jo urettferdig. Og da veier han det vel slik at trekant med 2 jenter ikke er verdt å dele kona med en annen mann for. Jeg på min side er veldig dobbeltmoralsk selv her. Jeg kunne hatt trekant med en ekstra jente, men aldri en ekstra mann.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 20. april 2012 #27 Skrevet 20. april 2012 Jeg på min side er veldig dobbeltmoralsk selv her. Jeg kunne hatt trekant med en ekstra jente, men aldri en ekstra mann. Fordi du ikke vil dele, eller fordi du foretrekker at det er vegger mellom nakne menn?
Gjest Maruwan Skrevet 20. april 2012 #28 Skrevet 20. april 2012 (endret) Feil. Så grunnleggende feil. Hvis dama di fantaserte om å se deg bli pult i rumpa av en mann mens en annen knulla deg i kjeften så hadde du gjort det? Edit: Ja, man skal være åpen og lytte til partnerens ønsker, samt vurdere de og eventuelt sette kompromisser. Men det er like viktig å respektere partnerens grenser. Dersom det var et genuint ønske (og ikke noe hun ville bare for å drite meg ut) så hadde jeg nok manna meg opp til å gi det et forsøk og tre, ja. Å være en klamp rundt foten er det kjipeste du kan være i et forhold. Endret 20. april 2012 av Maruwan 1
Tidus Skrevet 20. april 2012 #29 Skrevet 20. april 2012 Dersom det var et genuint ønske (og ikke noe hun ville bare for å drite meg ut) så hadde jeg nok manna meg opp til å gi det et forsøk og tre, ja. Å være en klamp rundt foten er det kjipeste du kan være i et forhold. Det å være en pushover, uten egne grenser og moral, er ikke det samme som å ikke være en klamp rundt foten.
Tidus Skrevet 20. april 2012 #30 Skrevet 20. april 2012 Fordi du ikke vil dele, eller fordi du foretrekker at det er vegger mellom nakne menn? Vel, begge deler. Men mest fordi jeg ikke vil se dama mi med en annen mann under noen omstendigheter.
Gjest Maruwan Skrevet 20. april 2012 #31 Skrevet 20. april 2012 (endret) Det å være en pushover, uten egne grenser og moral, er ikke det samme som å ikke være en klamp rundt foten. Det har ingenting med å være en pushover å gjøre. Jeg forventer det samme tilbake, derfor er jeg villig til å gi det også. Hva er poenget med å i det hele tatt være i et forhold dersom du skal måtte gi avkall på det du har av fetisher? Det ønsker jeg ikke for meg selv og unner heller ikke den jeg er sammen med å måtte leve på den måten. Ikke minst handler det også om å finne noen du er seksuelt kompatibel med i utgangspunktet, og her har jo tydeligvis mannen til TS holdt henne godt for narr. Så av de to grunnene oppfatter jeg mannen til TS som en kjiping i den situasjonen det er snakk om her. Endret 20. april 2012 av Maruwan
Tidus Skrevet 20. april 2012 #32 Skrevet 20. april 2012 Det har ingenting med å være en pushover å gjøre. Jeg forventer det samme tilbake, derfor er jeg villig til å gi det også. Hva er poenget med å i det hele tatt være i et forhold dersom du skal måtte gi avkall på det du har av fetisher? Det ønsker jeg ikke for meg selv og unner heller ikke den jeg er sammen med å måtte leve på den måten. Ikke minst handler det også om å finne noen du er seksuelt kompatibel med i utgangspunktet, og her har jo tydeligvis mannen til TS holdt henne godt for narr. Så av de to grunnene oppfatter jeg mannen til TS som en kjiping i den situasjonen det er snakk om her. Jeg er enig i det siste du skriver i alle fall. Hun har blitt holdt for narr, men om mannen er kjip vet jeg ikke, da det kan jo hende han har endret preferansene sine også. Folk forandrer seg, og vil man ikke ha en person som ikke lenger vil være med på trekant, så får man slå opp da.
Cuckold Skrevet 20. april 2012 #33 Skrevet 20. april 2012 Fordi du ikke vil dele, eller fordi du foretrekker at det er vegger mellom nakne menn? Vel, begge deler. Men mest fordi jeg ikke vil se dama mi med en annen mann under noen omstendigheter. Jeg skjønner deg veldig godt jeg. For det er jo nettopp fordi jeg føler motstand mot å se min egen dame med en annen mann jeg finner spenning i det. Hadde jeg ikke vært sjalu eller brydd meg, hadde jeg vært helt upåvirket av synet av henne i en annen manns armer, ville jeg heller ikke tent på det. Nå er det jo ikke alle som tenner på ting man føler ubehag ved, og jeg har ikke noe problem med å skjønne gutter som ikke kan tenke seg å dele dama med andre.
Tidus Skrevet 20. april 2012 #34 Skrevet 20. april 2012 Jeg skjønner deg veldig godt jeg. For det er jo nettopp fordi jeg føler motstand mot å se min egen dame med en annen mann jeg finner spenning i det. Hadde jeg ikke vært sjalu eller brydd meg, hadde jeg vært helt upåvirket av synet av henne i en annen manns armer, ville jeg heller ikke tent på det. Nå er det jo ikke alle som tenner på ting man føler ubehag ved, og jeg har ikke noe problem med å skjønne gutter som ikke kan tenke seg å dele dama med andre. Reflektert sagt. Jeg forstår at noen kan tenne på det. Enda flere tenner jo på fysisk smerte, så hvorfor ikke mental?
Cuckold Skrevet 20. april 2012 #35 Skrevet 20. april 2012 Reflektert sagt. Jeg forstår at noen kan tenne på det. Enda flere tenner jo på fysisk smerte, så hvorfor ikke mental? Ja, ikke sant. Grei parallell.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #36 Skrevet 27. april 2012 EN EKSTRA MANN. Der er det vel 3 vinnere. Damen som plutselig har 2 som kan gi henne orgasme. Menn blir da fort tomme. Mannen til damen, som kan nyte å se damen sin koser seg med en annen mann. Se at hun har det godt. Kan delta selv, og da blir det ennå koseligere for damen. Og koser damen seg, er det jo også til indirekte glede for han. Ekstramannen kan ha sex, uten noen forpliktelser. Kan være veldig greitt i en travel hverdag. Og med noen som ikke "springer rundt". Trenger ikke kondom, etter en stund, og kan nyte gleden av å sprute folk i ansiktet. Som sagt. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå