AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hei! Da jeg og min samboer ble sammen var vi begge to opptatte av trekant, eller opptatt blir kanskje ikke helt rett - Men vi ønsket oss det begge to. Om det var med en mann eller en ekstra kvinne var egentlig ikke så nøye, da jeg også har hatt sex med jenter tidligere og likt det. Etter hus, hytte, barn og stasjonsvogn ble sexlivet som det ofte blir, ikke fullstendig fraværende eller ekkelt, bare ikke det samme. Dette har alltid vært en fantasi hos meg, og det er noe jeg har tenkt på i mange år, og blitt invitert med på tidligere uten å ha gjort det. Så da jeg fant en kjæreste som var så frisinnet som meg, skulle det jo ikke bli noe problem? Nå har jeg derimot lagt forslaget åpent på bordet, jeg kan godt finne jenta, eller mannen, og han trenger bare godkjenne - Eventuelt kunne han få velge henne eller fyren. Samme for meg, så lenge det er personer jeg har "interesse" av. Men nå ønsker ikke samboer verken trekant med en ekstra jente eller en mann, til tross for at vi har vært veldig nære før også. Det er helt uaktuelt nå. Det er ikke det at det er livsnødvendig for meg, men jeg skulle jo så gjerne ha utforsket fantasien jeg alltid har hatt, og det at han plutselig ikke ønsker det lenger er litt sjokkerende. Hvor mange menn sier egentlig nei til tilbudet? Jeg har spurt hvorfor, og han sier bare at han ikke tenner noe på det. Men det har han da alltid gjort så lenge jeg har kjent ham. Litt forvirrende, men spørsmålet er; Tenner han faktisk ikke bare på det lenger, er det mulig da? Takker for innspill! :-)
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 jeg skjønner godt at han ikke vil jeg.. og siden han ikke vil, så synes jeg heller ikke du bør prøve å overtale han. om dere gjennomfører det, så tror jeg ikke at forholdet deres vil bli det samme etterpå... en ting er å ha trekant med 2 andre når en er singel, men det skal godt gjøres for at det lykkes når man er i et forhold!! 6
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Folk endrer da smak, preferanser og ofte også fetisher etterhvert som livet skrider frem. Helt normalt, det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Er det så vanlig at menn i midten av 30 årene får andre lyster etter å ha hatt drømmen siden de var tenåringer, og forandrer mening på noen måneder da?
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Er det så vanlig at menn i midten av 30 årene får andre lyster etter å ha hatt drømmen siden de var tenåringer, og forandrer mening på noen måneder da? ta det slik at han er mer enn nok fornøyd med bare deg! 4
Erotisk Flukt Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg skjønner det ikke overhodet, men jeg forstår meget godt at de fleste andre menn ikke er i nærheten av å være lik meg. Med andre ord, er forferdelig mye jeg ikke forstår så meget av.. -Domino 1
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Noe av det mest avtennende som finnes, er å bli konfrontert med hva man en gang tente på, om det ikke lenger pirrer. Særlig om en må svare på hvorfor dette ikke pirrer mer, som om det er en føkkings rettsprosess. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Jeg skjønner det ikke overhodet, men jeg forstår meget godt at de fleste andre menn ikke er i nærheten av å være lik meg. Med andre ord, er forferdelig mye jeg ikke forstår så meget av.. -Domino Hehe, nei dere skal ikke være alle lik, på noen måter har jeg lyst å si "dessverre". Og joda, det betyr helt sikkert at det "holder med meg" Men det går på fantasiene, og jeg føler meg ikke i nærheten av å ha utforsket nok, og jeg trodde virkelig at dette var noe av det vi skulle teste ut sammen.
Rosalie Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Det er ganske så mange menn som ikke ønsker å dele den de ønsker med noen andre. Ja, så fikk du ikke oppfyllt denne fantasien. Ikke noe vits i å dvele med det, finn heller andre måter å krydre sexlivet på. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Det er ganske så mange menn som ikke ønsker å dele den de ønsker med noen andre. Ja, så fikk du ikke oppfyllt denne fantasien. Ikke noe vits i å dvele med det, finn heller andre måter å krydre sexlivet på. Dette var som sagt noe vi begge to har fantasert om, også med hverandre - Og han syns det var en "Deilig og spennende tanke" en gang i tiden, dog litt skeptisk til en mann, men vi kunne fortsatt gjennomføre det. Ved flere anledninger var det han som tok intiativ til trekant, hvor jeg sa nei. Så spørsmålet er igjen hvordan en plutselig kan forandre en slik fantasi på kun kort tid?
Rosalie Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Dette var som sagt noe vi begge to har fantasert om, også med hverandre - Og han syns det var en "Deilig og spennende tanke" en gang i tiden, dog litt skeptisk til en mann, men vi kunne fortsatt gjennomføre det. Ved flere anledninger var det han som tok intiativ til trekant, hvor jeg sa nei. Så spørsmålet er igjen hvordan en plutselig kan forandre en slik fantasi på kun kort tid? Fordi han nå elsker deg og ikke ønsker å dele deg med noen? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Fordi han nå elsker deg og ikke ønsker å dele deg med noen? Om han ikke elsket meg for 6 måneder siden, eller 3 år siden så har vi et stort problem som har vært sammen lenger enn det. Men ok, jeg skjønner hva du mener - Det bare virker usannsynlig at det skulle være grunnen, men heller det enn at han ikke tenner på det lengre.
Pialill Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Det kan jo være så enkelt at han likte idéen av to damer på en gang, men etterhvert som dere snakket mer seriøst om det, innså han at det ikke va så enkelt likevel. Jeg syns tanken på to menn på en gang er pirrende, men jeg ville ikke gjort det i virkeligheten. Noen ting egner seg best som fantasier 3
Hottrio Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 Jeg liker tanken på trekant sammen med et par eller dame + mann i alle fall! Og i den trekanten ville jeg gjerne testet ut litt bifile fantasier sammen med den andre mannen også!
Kamikatze Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 (endret) Mange hverdager og kjerringmas kan faktisk få en mann til å synes at det er slitsomt nok å tilfredsstille ei. Da blir ikke tanken på alt arbeidet med to så fristende, som i tiden hvor skyene var rosa og ikke grå. :gjeiper: Endret 7. april 2012 av Kamikatze 1
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 Jeg liker tanken på trekant sammen med et par eller dame + mann i alle fall! Og i den trekanten ville jeg gjerne testet ut litt bifile fantasier sammen med den andre mannen også! jaha? var dette et råd til ts eller? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #18 Skrevet 7. april 2012 Hei! Da jeg og min samboer ble sammen var vi begge to opptatte av trekant, eller opptatt blir kanskje ikke helt rett - Men vi ønsket oss det begge to. Om det var med en mann eller en ekstra kvinne var egentlig ikke så nøye, da jeg også har hatt sex med jenter tidligere og likt det. Etter hus, hytte, barn og stasjonsvogn ble sexlivet som det ofte blir, ikke fullstendig fraværende eller ekkelt, bare ikke det samme. Dette har alltid vært en fantasi hos meg, og det er noe jeg har tenkt på i mange år, og blitt invitert med på tidligere uten å ha gjort det. Så da jeg fant en kjæreste som var så frisinnet som meg, skulle det jo ikke bli noe problem? Nå har jeg derimot lagt forslaget åpent på bordet, jeg kan godt finne jenta, eller mannen, og han trenger bare godkjenne - Eventuelt kunne han få velge henne eller fyren. Samme for meg, så lenge det er personer jeg har "interesse" av. Men nå ønsker ikke samboer verken trekant med en ekstra jente eller en mann, til tross for at vi har vært veldig nære før også. Det er helt uaktuelt nå. Det er ikke det at det er livsnødvendig for meg, men jeg skulle jo så gjerne ha utforsket fantasien jeg alltid har hatt, og det at han plutselig ikke ønsker det lenger er litt sjokkerende. Hvor mange menn sier egentlig nei til tilbudet? Jeg har spurt hvorfor, og han sier bare at han ikke tenner noe på det. Men det har han da alltid gjort så lenge jeg har kjent ham. Litt forvirrende, men spørsmålet er; Tenner han faktisk ikke bare på det lenger, er det mulig da? Takker for innspill! :-) Prøv å finn ut hvorfor han har ombestemt seg. Men kanskje ikke vær for pågående og direkte. Kanskje han føler at han selv ikke er god nok lengre, at han selv synes han kanskje har mindre å bidra med nå i forhold til tidligere. Er han blitt litt usikker på seg selv kanskje. Hva kan det være som gjør han usikker på seg selv. Finner du ut av det finner du sikkert svaret på resten også. Skal man gjennomføre trekant som par, så er det beste man kan gjøre å ta det når man er på ferie. For eksempel på ferie i syden. For oss funket det å reise på en to ukers tur til syden helt utmerket. Etter et par dager med å gjøre seg litt kjent så gikk ting av seg selv. Det er utrolig lett å få en sånn drøm til å gå i oppfyllelse som par. Særlig om man er villig til å prøve trekant med to menn. Vi hadde litt mere problemer med å få med jenter, men det også gikk etter hvert. Så på vår sydentur fikk vi levd ut drømmen vår mange ganger. Det er minner som fortsatt pirrer og vil har planer om å gjøre det samme igjen. Men det er jo ikke noe man finner på å gjøre dersom en av ikke har lyst. Hvis begge er sikre på seg selv og sin partner så er dette noe jeg anbefaler.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #19 Skrevet 16. april 2012 Ta med en ekstra mann. Enkelt i syden på ferie. Går på medisin, så den blir ikke så stiv som før, og føler jeg ikke er grei nok mot kona. Nydelig å se henne bli gjenneompult av kar med skikkelig stiv stake. Mens jeg også ligger naken i samme rom, og slikker og kysser henne. Hun med en stiv i munnen, og jeg med tunga inne i henne. Trivelig for alle det.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 Han var vel muligens litt vel tøff i trynet i starten da Jeg hadde begynt å lure om jeg hadde inngått et forhold under forutsetning om ikke-monogami og min partner plutselig stengte alle dører før vi i det hele tatt hadde gått over terskelen, men det er jo utvilsomt en vrien problemstilling. Han kan jo ikke tvinges til å gjøre noe han ikke vil, så således har du ikke særlig sterke kort. Hva med å dele dere opp? Må dere gjøre alt sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå