Gå til innhold

Treningsenter i Trondheim.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket senter/kjede er best og hvorfor? Det er en liten jungel å velge i,så setter stor pris på tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker 3T best,de har flest senter og veldig mange bra timer å velge imellom!

Skrevet

Jeg er også medlem på 3T og er generelt veldig fornøyd med treningstilbudet! Liker å kunne variere mellom de ulike sentrene og finner stort sett alltid timer som matcher behovet mitt. Eneste negative er at det ofte kan være veldig folksomt på kveldstid, kjedelig å stå i kø for å få tilgang til en tredemølle.. Har heldigvis anledning til å trene på dagtid, og da bruker ikke det være noe problem.

Skrevet

Jeg trener (og jobber) på SATS, og stortrives der. Er jo kun to sentre i Trondheim da, så om ingen av disse ligger i nærheten av deg kan det jo bli ganske slitsomt å komme seg til å fra (spesielt til valentinlyst). SATS er jo ikke så veldig store i trondheim, men jeg synes gruppetreningskonseptene er bra, i tillegg til at det sjelden er kjempelange ventelister på timene. Lokalene er nok ikke de fresheste, men synes det er god stemning på begge sentrene, og passe med folk, noe som gjør at jeg kan få trent effektivt selv (jeg blir veldig stressa og motløs av å måtte stå i kø for å bruke et apparat, eller stå som sild i tønne på en gruppetime).

Før jeg begynte på SATS prøvde jeg både Elixia og 3T. Trivdes ikke noe særlig på Elixia, vet ikke helt hvorfor, kanskje spesielt pga dårlige gruppetimer. Styrkerommet der(Lade) var derimot veldig bra!

3T er jo store og har senter stort sett over alt, noe som er veldig praktisk, og er der de fleste trener. Virker som at de har veldig bra tilbud, men at det kan være ganske folksomt til tider. De gruppetimene jeg har prøvd har hatt ganske høy kvalitet, og vet at de har mange dyktige instruktører.

Så personlig ville jeg valgt SATS (hehe, selvfølgelig) eller 3T :)

Skrevet

Er på 3t og er veldig fornøyd. Anbefaler gjerne:)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg trener hos NTNUI, og synes jeg får masse for pengene. Du kan bli medlem som ikke-student også. Kan være noe å sjekke ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Velg det som er lettest for deg å komme deg til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener (og jobber) på SATS, og stortrives der. Er jo kun to sentre i Trondheim da, så om ingen av disse ligger i nærheten av deg kan det jo bli ganske slitsomt å komme seg til å fra (spesielt til valentinlyst). SATS er jo ikke så veldig store i trondheim, men jeg synes gruppetreningskonseptene er bra, i tillegg til at det sjelden er kjempelange ventelister på timene. Lokalene er nok ikke de fresheste, men synes det er god stemning på begge sentrene, og passe med folk, noe som gjør at jeg kan få trent effektivt selv (jeg blir veldig stressa og motløs av å måtte stå i kø for å bruke et apparat, eller stå som sild i tønne på en gruppetime).

Før jeg begynte på SATS prøvde jeg både Elixia og 3T. Trivdes ikke noe særlig på Elixia, vet ikke helt hvorfor, kanskje spesielt pga dårlige gruppetimer. Styrkerommet der(Lade) var derimot veldig bra!

3T er jo store og har senter stort sett over alt, noe som er veldig praktisk, og er der de fleste trener. Virker som at de har veldig bra tilbud, men at det kan være ganske folksomt til tider. De gruppetimene jeg har prøvd har hatt ganske høy kvalitet, og vet at de har mange dyktige instruktører.

Så personlig ville jeg valgt SATS (hehe, selvfølgelig) eller 3T :)

Er det mange gruppe timer å velge blant på SATS? er det noen step timer,eller styrketimer du kan anbefale? :)

Skrevet (endret)

Av steptimer så finnes både PowerStep (hard time, annen hver sang step og styrketrening), StepPulse (Ren kondisjonstime med 2-3 pulstopper på step, enkel koreografi) og DanceStep (Kondistime, bygget opp på sånn aerobicmåte, så man gradvis lager en koreografi gjennom timen).

Av styrketimer er det Bodypump (LesMills), Shape (funksjonelle øvelser med bruk av strikker og manualer), i tillegg til cross-training, og et konsept som går nå som heter Nike get strong som egge er litt mer sånn gymtime på en måte. Alle disse timene er veldig tøffe!

Og ellers så er det mange andre gruppetimer, og jeg kan gå god for de aller fleste. Veldig mange av instruktørene (spesielt på valentinlyst) har mange års erfaring og er trygge på det de gjør.

Endret av isbiten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...