AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Noen som har gått på Ringerike FHS, eller har hørt noe om den ellers? Til høsten skal jeg enten begynne på studiene, eller ta et år på folkehøgskole. Ringerike er en skole jeg har sett ekstra på, fordi den har linjer og valgfag etter min interesse, samt spennende og relevante utenlandsreiser. Noen som vet hvordan skolen er? Det varierer sikkert fra år til år, men hvordan type mennesker søker seg dit? Hvordan er Hønefoss som fhs-by?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg trivdes ikke. Alle ville feste fremfor å være på internatet.
Miah Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg trivdes ikke. Alle ville feste fremfor å være på internatet. Dette har med folkene å gjøre akkurat det året du gikk der. Elevene endrer seg fra år til år som alle steder.
SpiserNoobs Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg er bosatt i Hønefoss nå! Kjenner ikke så godt til FHS, men en helt ok by å leve i som student! Jeg gikk et år på Hibu og det er et av de beste årene jeg har hatt i mitt liv
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Mye frihet, bra mennesker, flinke lærere! Beste året Anbefaler Ringerike.
Gjest Regza Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Noen som har gått på Ringerike FHS, eller har hørt noe om den ellers? Til høsten skal jeg enten begynne på studiene, eller ta et år på folkehøgskole. Ringerike er en skole jeg har sett ekstra på, fordi den har linjer og valgfag etter min interesse, samt spennende og relevante utenlandsreiser. Noen som vet hvordan skolen er? Det varierer sikkert fra år til år, men hvordan type mennesker søker seg dit? Hvordan er Hønefoss som fhs-by? Skolen ligger flott til iforhold til byen hvertfall. Tar deg kanskje 4-5 minutter å gå.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Går Global Solidaritet nå, og er veldig fornøyd. Har faktisk flere venner fra de andre linjene enn linjen min, og alle disse er også fornøyde- uten unntak;) Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 FHS er for latsabber som ikke har noen mål i livet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå