Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gått på Ringerike FHS, eller har hørt noe om den ellers? Til høsten skal jeg enten begynne på studiene, eller ta et år på folkehøgskole. Ringerike er en skole jeg har sett ekstra på, fordi den har linjer og valgfag etter min interesse, samt spennende og relevante utenlandsreiser. Noen som vet hvordan skolen er? Det varierer sikkert fra år til år, men hvordan type mennesker søker seg dit? Hvordan er Hønefoss som fhs-by?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trivdes ikke. Alle ville feste fremfor å være på internatet.

Skrevet

Jeg trivdes ikke. Alle ville feste fremfor å være på internatet.

Dette har med folkene å gjøre akkurat det året du gikk der. Elevene endrer seg fra år til år som alle steder.

Skrevet

Jeg er bosatt i Hønefoss nå! Kjenner ikke så godt til FHS, men en helt ok by å leve i som student! Jeg gikk et år på Hibu og det er et av de beste årene jeg har hatt i mitt liv :)

AnonymBruker
Skrevet

Mye frihet, bra mennesker, flinke lærere! Beste året :) Anbefaler Ringerike.

Gjest Regza
Skrevet

Noen som har gått på Ringerike FHS, eller har hørt noe om den ellers? Til høsten skal jeg enten begynne på studiene, eller ta et år på folkehøgskole. Ringerike er en skole jeg har sett ekstra på, fordi den har linjer og valgfag etter min interesse, samt spennende og relevante utenlandsreiser. Noen som vet hvordan skolen er? Det varierer sikkert fra år til år, men hvordan type mennesker søker seg dit? Hvordan er Hønefoss som fhs-by?

Skolen ligger flott til iforhold til byen hvertfall.

Tar deg kanskje 4-5 minutter å gå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken linje er det snakk om?

AnonymBruker
Skrevet

Går Global Solidaritet nå, og er veldig fornøyd. Har faktisk flere venner fra de andre linjene enn linjen min, og alle disse er også fornøyde- uten unntak;) Kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

FHS er for latsabber som ikke har noen mål i livet.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller valgt en kristen skole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...