Gjest Joanna Skrevet 19. januar 2004 #1 Skrevet 19. januar 2004 Jeg skulle gjerne hatt noen tips om velværeprodukter uten parfyme og andre unaturlige tilsetningsstoffer (så som de omtalte paraben-stoffene). De må ikke sprenge lommeboka. (Ikke Dermalogica, har dårlig erfaring med, dessuten for dyrt) Det trenger ikke å være super-duper-kvalitet, men helt greie produkter som gjør jobben sin. Er ute etter tips om hårpleie, hudpleie, sminke, intimsåpe/dusjsåpe, bodylotion.. Ja, alt sånt. Hvilke, hvor fås de kjøpt, virker de, og hva koster de?
MilkMaiden Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Om du ikke bor langt unna sverige, eller skal til utlandet i oversiktlig fremtid anbefaler jeg Lush, det er litt bodyshop-aktige greier, bare bedre. De har ferske masker, kremer og såper, lagd uten kunstige greier.
Gjest Joanna Skrevet 19. januar 2004 #3 Skrevet 19. januar 2004 Hmm! Lush, altså? Selges de ved grensen et sted?
Annevenn Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 Jeg har kjøpt hudpleie fra Shineclub.com, og vært kjempefornøyd med det. Prisene er ok, særlig hvis du blir medlem. Har brukt hudpleien 1 mnd, og ser stor forskjell (jeg brukte parfymeri-merker før, ikke billig-greier) Si fra om du vil bli medlem, så kan jeg verve deg....
Cola Girl Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 som intimsåpe/dusjsåpe vil jeg anbefale cosmica avecyd (apoteket) eller neutral (dagligvareforretninger).
MilkMaiden Skrevet 20. januar 2004 #6 Skrevet 20. januar 2004 www.lush.se skal ha oversikt over både vareutvalget og butikker rundtomkring i Sverige. Hadde jeg hatt litt mer taket på det der med tall og penger skulle jeg startet en filial her i Norge selv!
Gjest aurora(unplugged) Skrevet 22. februar 2004 #7 Skrevet 22. februar 2004 Hiver meg på anbefalingen av Shine Club sine produkter! Uten mineraloljer og basert på naturlige ingredienser. feks koster dagkrem 96 kroner og natkrem 98 kroner (medlemspriser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå