Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 ..av å slanke meg noen kg (med kalori-underskudd), og trene styrke uten apparater hjemme? Har ikke mulighet til noen annen trening nå. Men gidder ikke hvis det ikke er noe vits, hvis jeg bare kommer til å se slank og slapp ut. hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 ..av å slanke meg noen kg (med kalori-underskudd), og trene styrke uten apparater hjemme? Har ikke mulighet til noen annen trening nå. Men gidder ikke hvis det ikke er noe vits, hvis jeg bare kommer til å se slank og slapp ut. hva tror dere? Hvis du må trene hjemme, hvorfor ikke kjøpe deg en treningsstrikk? Den tar ikke plass, og det er MANGE muligheter for trening. 2
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Hvis du må trene hjemme, hvorfor ikke kjøpe deg en treningsstrikk? Den tar ikke plass, og det er MANGE muligheter for trening. Hmm, jeg har aldri trent med strikk før. Vet ikke om det er noe for meg. Vet ikke hvordan man gjør det heller.
Loruffa Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Det er mye trening du kan gjøre med din egen kroppsvekt, så det er absolutt mulig 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Hmm, jeg har aldri trent med strikk før. Vet ikke om det er noe for meg. Vet ikke hvordan man gjør det heller. Ligger massevis av tips og øvelser på nett. Veldig enkelt. 2
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Det er mye trening du kan gjøre med din egen kroppsvekt, så det er absolutt mulig Bra, jeg har jo ikke tenkt å bli veldig muskuløs, men litt definert. Har tenkt å gå ned 2-3 kg i fett også.
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Ligger massevis av tips og øvelser på nett. Veldig enkelt. Okei, skal sjekke det ut. Hva koster sånne strikk?
luckygal Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 hva med å ta en kikk på rutinene til http://www.bodyrock.tv/ ?? masse inspirasjon for hjemmetrening
Gjest Best Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Kjøp boka " Kom i form" av Yngvar Andersen. Min lenke
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Har ikke lyst til å kjøpe noe utstyr eller bøker, for jeg må spare alt jeg har. Kan ikke trene kondisjon forresten, har noe luftveis-problemer så jeg får ikke til det nå. Skal sjekke ut bodyrock.tv
Tøysejenta Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Jeg ville kjøpt noen Jillian Michaels-videoer! 30 day shred er populær, men jeg ville kjøpt No more trouble zones og Banish fat, boost metabolism. Den første er styrketrening der du trenger et par lette vekter på 1-5 kilo (kommer an på hvor sterk du er i utgangspunktet) og gjerne en matte. Den andre er mer kondisjonstrening som får opp pulsen og forbrenner. Der trenger du egentlig ingen ting, men anbefaler en matte. Du kan kjøpe dem billig med gratis frakt på play.com, og det finnes også en pakke der med 4 dvder: De jeg nevnte + 30 day shred + 6 week six-pack. Jeg lover deg resultater. Lykke til!
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Jeg ville kjøpt noen Jillian Michaels-videoer! 30 day shred er populær, men jeg ville kjøpt No more trouble zones og Banish fat, boost metabolism. Den første er styrketrening der du trenger et par lette vekter på 1-5 kilo (kommer an på hvor sterk du er i utgangspunktet) og gjerne en matte. Den andre er mer kondisjonstrening som får opp pulsen og forbrenner. Der trenger du egentlig ingen ting, men anbefaler en matte. Du kan kjøpe dem billig med gratis frakt på play.com, og det finnes også en pakke der med 4 dvder: De jeg nevnte + 30 day shred + 6 week six-pack. Jeg lover deg resultater. Lykke til! 30 day shred har for mye kondisjon for meg nå hvertfall, er det like mye kondisjon i de andre?
Tøysejenta Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 30 day shred har for mye kondisjon for meg nå hvertfall, er det like mye kondisjon i de andre? No More Trouble Zones mener jeg at ikke har så mye kondisjon!! Du kan jo søke litt og se hva andre sier, men jeg mener å huske at det så og si bare er løfting av vekter og andre styrkeøvelser der du bruker kroppen. Men uansett så er dvden på 55 minutter, så selv om du kutter ut kondisjonsøvelsene vil du fortsatt få en grei treningsøkt
must Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 Pilates er også fint, det er styrketrening der du i stort grad bruker egen kroppsvekt. Matte kan være kjekt å ha, men jeg har brukt et vanlig teppe som underlag og det fungerer også fint
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Pilates, yoga og andre tilsvarende treningsformer er veldig sunne, styrkende, løsgjørende og gode for psyken. Men spesielt stram kropp får man neppe av disse alene, da det ikke er mulig å bygge spesielt store muskler av dem. Skal man bli stram i kroppen av disse, må man få fettprosenten ned på et meget lavt nivå. TS, hvorfor kan du ikke trene kondisjon? En blanding av kondisjonstrening og vektløfting med tunge vekter er den raskeste veien til flott kropp. 1
Gjest Vodka Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 No More Trouble Zones mener jeg at ikke har så mye kondisjon!! Du kan jo søke litt og se hva andre sier, men jeg mener å huske at det så og si bare er løfting av vekter og andre styrkeøvelser der du bruker kroppen. Men uansett så er dvden på 55 minutter, så selv om du kutter ut kondisjonsøvelsene vil du fortsatt få en grei treningsøkt Okei, laster den ned og prøver tenker jeg Pilates er også fint, det er styrketrening der du i stort grad bruker egen kroppsvekt. Matte kan være kjekt å ha, men jeg har brukt et vanlig teppe som underlag og det fungerer også fint Skal sjekke ut pilates også Pilates, yoga og andre tilsvarende treningsformer er veldig sunne, styrkende, løsgjørende og gode for psyken. Men spesielt stram kropp får man neppe av disse alene, da det ikke er mulig å bygge spesielt store muskler av dem. Skal man bli stram i kroppen av disse, må man få fettprosenten ned på et meget lavt nivå. TS, hvorfor kan du ikke trene kondisjon? En blanding av kondisjonstrening og vektløfting med tunge vekter er den raskeste veien til flott kropp. Har tenkt å slanke vekk en del av det overflødige fettet mitt, er slank i utgangspunktet men ikke stram.. Kan ikke trene kondisjon fordi det er noe galt med luftveiene mine for tiden, klarer ikke gjøre ting som er anstrengende for pusten. Vet ikke om styrketrening går bra nå heller, egentlig, men tror det går bedre enn kondisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå