Gjest Donna Skrevet 19. januar 2004 #1 Skrevet 19. januar 2004 *stønne*!!!! jeg blir så irritert på sånne sider som bare kommer frem !! Flere ganger så har jeg søkt etter noe - i dag så søkte jeg etter en sang og artist - og plutselig så lå det en drøss med nakne damer og skrevde på skjermen. Da jeg skulle ta dette bort så kom det frem den ene siden etter den andre - og masse bokser hvor jeg skulle trykke ok for å få laste ned og gå videre og hva det nå var alt sammen. Og jeg fikk det ikke bort ! Måtte ta vekk alle sidene og starte hele søket opp på nytt igjen med oppgavebehandlerern. Det er så irriterende ! Glad det ikke er unger her som får frem alt dette. Og det er ikke nok med en side heller -det kommer jo side på side og masse reklame. Og det er fort å trykke feil i fortvilelsen for å få det bort, og så legger det seg noe på maskinen. Skal det være sånn??? Er det lov å lage sånne "seriekoblede sider"? :evil:
Sandman Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Flere ganger så har jeg søkt etter noe - i dag så søkte jeg etter en sang og artist - og plutselig så lå det en drøss med nakne damer og skrevde på skjermen. Du Virgo....hvilken artist/sang var det du søkte på...? ...jeg er overhodet ikke interessert, men i et rent forskningsøyemed, for å utvikle sin datakunnskap, så kunne det vært interessant og visst...
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2004 #3 Skrevet 19. januar 2004 hehe blæææææ I dag så søkte jeg på faktisk "hold on" good charlotte- eller noe i den duren der- det var en sang på svisj som jeg ville lese teksten til - og så klikket jeg bare på ett av treffene der hvor det var uthevet - uten å lese mer nøye -og så vips - nakne damer (sikkert der hun derre gode Charlotte som inn i bildet *ler* men du finner nok nakne damer på lettere måter Sandman Men hvorfor ialledager velter sånne sider inn?? hadde holdt i lange baner med EN som var lett å få bort -eller INGEN ,........*riste oppgitt på hodet*
Crazee Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 Kvifor? Reklameinntekter. Vis masse reklamebanner, få maksimal uttelling (les: betaling) Veldig vanlig å gjera slik med sexsider og sider med diverse cracks/serienummer o.l. Må berre innrømma (vel, må ikkje - men eg gjer det likevel) at eg har besøkt nokre av den sistnemnde sorten - dog utan å bli plaga av sånne ting som sprett opp i utide. Men, så brukar eg Opera i staden for IE eg då
Pedro Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Et stykke nede på siden på høyre side finner du en super-effektiv POPkiller. Velg Freeware til høyre. Velg natural mode efter installasjon. Husk Ikon. Velg "internal beeper" så kan du høre hver pop som killes. http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/ GOOD LUCK, AND PEACEFUL SURFING
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå