AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Den optimale mannen for meg var og er uten tvil Horst Tappert.hans like finnes ikke lenger. Han utstrålte unik trygghet ro og varme. Alt en kvinne kan ønske seg. Når jeg sier det til mine venninner er det nesten ingen som skjønner meg , ja de ler attpåtil av meg. De er "rare" de..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Den optimale mannen for meg var og er uten tvil Horst Tappert.hans like finnes ikke lenger. Han utstrålte unik trygghet ro og varme. Alt en kvinne kan ønske seg. Når jeg sier det til mine venninner er det nesten ingen som skjønner meg , ja de ler attpåtil av meg. De er "rare" de.. Han var i hvert fall mer mann enn noen av de femikladdene jenter liker nå om dagen. David Beckham, Justin Bieber osv. Derrick utstrålte i hvert fall intelligens. Han visste jo i realiteten alltid hvem som var skyldig, så stirret han dem i senk til de tilsto.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Han var i hvert fall mer mann enn noen av de femikladdene jenter liker nå om dagen. David Beckham, Justin Bieber osv. Derrick utstrålte i hvert fall intelligens. Han visste jo i realiteten alltid hvem som var skyldig, så stirret han dem i senk til de tilsto. Å så deilig , endelig noen som forstår meg der.. Kommer vel ikke på skjermen idag som er langfredag eller? Noen vil kanskje hevde feil forum her , men siden tråden omhandler mennesketypen han er fant jeg dette forum mest riktig. Jeg ønsker meg en slik mann..og da er utseendet fullstendig uvesentlig for de blir vakre av roen de utstråler..Min venninne likte Klein litt. Vi to vanligvis så enige strides litt der ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå