AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg spurte en gutt om vi skulle henge sammen i kveld. Og han sa ja. Har møtt hverandre 1 gang før. Da så film hjemme hos han. Hva kan vi gjøre denne gangen? Føler at jeg må foreslå noe, siden det var jeg som inviterte. Forslag? Vi kan dessverre ikke være hos meg, da jeg er hos foreldrene mine i ferien. Han har egen hybel i denne byen, derfor var vi hos han sist. Forslag til hva vi kan gjøre? Vi er i midten av 20-årene
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Siden du spør på kvinneguiden, er det vel bare å finne frem bowlingkula med det samme.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Hehe. Tenkte meg at bowling kom til å bli foreslått;) men vil gjerne finne på noe annet enn det:p
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Veldig vanskelig å svare på det når vi ikke vet hvilke interesser dere har eller hvor dere befinner dere (by eller bygd). Hva med å gå ut en tur? Hvis dere var hjemme sist kan dere jo gå ut og spise eller ta en øl? Jeg liker godt dater der man kan snakke mye i begynnelsen. Film på første date ville ikke vært en god ide for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg føler at vi sliter litt med pratingen. Jeg er dårlig på smalltalk, og er veldig lite utadvent. Han er typisk gutt, og spør ikke så mye. Hehe. Så tenker at cafe ol ikke er en god ide, da vi bare sitter der. Flere forslag? Vi befinner oss i Vestfold:)
marta i farta Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Gå en tur! da kan man alltid finne inspirasjon til prateemne. Gå et sted du har et forhold til, på fjellet eller på den gamle skoleveien. Dere blir bedre kjent og det blir lett prate.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Siden du spør på kvinneguiden, er det vel bare å finne frem bowlingkula med det samme. Klatring? Den klatringa er nesten like populær som bowlingen når man spør om date på kg. Er det virkelig så vanlig å klatre på date som en kan få inntrykk av her?
Gjest Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Den klatringa er nesten like populær som bowlingen når man spør om date på kg. Er det virkelig så vanlig å klatre på date som en kan få inntrykk av her? Jeg har i hvert fall aldri tenkt over klatring som noe å gjøre på en date, men det er kanskje bare meg? For å svare ts: Spise lunsj sammen, ta en øl/et glass vin på en koselig cafe (kanskje dere har en Baracoa i nærheten?), dra på kino, lage middag sammen, gå en tur, osv osv. Vet ikke hva dere liker å gjøre jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå