Catzy24 Skrevet 6. april 2012 #1 Del Skrevet 6. april 2012 Bruker dere solkremer med fysisk eller kjemisk filter? Eller en kombinasjon? Hva med parabener, mineralolje og andre syntetiske ingredienser - sjekker dere solkremen for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RugRatzz Skrevet 6. april 2012 #2 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg bruker solkremer med kombinasjon av fyisk og kjemisk filter. Min favoritt er matis sin sun protection crem spf 50 Jeg sjekker ikke for dette, da jeg vet at matis er et bra merke og det eneste huden min tåler. Men det inneholder ikke mineralolje iallefall, parabener og andre lumske stoffer er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Del Skrevet 6. april 2012 Bruker en kombinasjon eller med fysiske. Liker f.eks. godt en fra Avéne. Det som er viktig er at jeg ikke reagerer på filter (noen kjemiske filter tåler jeg ikke f.eks. det de bruker i Vichy)), at den trekker godt inn og ikke "svetter" og at den beskytter godt mot både A og B stråler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå