Gå til innhold

Smart Post Esker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg studerer for tiden i Trondheim og skal flytte tilbake til min hjemby Stavanger for en liten periode før videre studier, i begynnelsen av Juni.

Jeg får ikke med meg alt på toget, og har heller ikke økonomi til å ta fly frem og tilbake flere ganger.

Tenkte derfor å sende hjem en del ting med smart post?

Lurte på om det er noen grenser på hvor mye det kan veie? Har noen lysestaker i jern f.eks som jeg vil ha med meg da de var ganske dyre.

Hvordan gjør dere studenter det når dere skal flytte hjem ?

Har heller ikke anledning til å bli hentet i bil/kjøre.

På forhånd takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant dette på Posten sine nettsider

Vekt

Det du får plass til - inntil 35 kg.

Dette er Postens generelle vektgrense for pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Men istedet for å sende lasset hjem stykkevis og delt i små porsjoner til en formue i porto - har du sjekket hva et transportfirma tar for en palle med tingene dine på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Jeg har prøvd å finne firma som driver med bagasjetransport fra Trondheim til Stavanger, men finner ingenting. Tar gjerne imot tips dersom noen vet om noen!

Så at NSB heller ikke har bagasjetransport, kommer til å bli vanskelig å bære på alt, skrekk og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med m a s s e hjem til påske, fikk ei venninne til å ta med litt hjem når hun skulle hjem, sendte 2-3 Smartpostpakker hjem med bøker pga. tyngde og fikk karret med meg resten hjem på den siste turen etter eksamen i mai. Kastet/ga bort veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...