Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hvem og hvorfor. Jeg vet det er vanskelig, men du kan kun velge én! Her er valget MikeWaters 2.0! Uten tvil. Fordi jeg vet at jeg og han kunne fått det svært moro sammen! Ellers er det mange flere jeg kunne tenkt meg å møte, men denne mannen er foreløpig på 1.plass!
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 (endret) å kun velge èn er jo egentlig helt umulig!! Men akkuratt nå, så må jeg nok si Hogwash Endret 6. april 2012 av NozMonster
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 å kun velge èn er jo egentlig helt umulig!! Men akkuratt nå, så må jeg nok si Hogawah Det var det som var meninga. Skal være litt vanskelig! :gjeiper:
Ildra Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Tror det hadde vært litt spennende å se om Konservativ Mann kun har det i tastefingrene sine. Eller kanskje han er oppriktig, med reell selvinnsikt. Uansett vil jeg ende opp med en morsom historie og fortelle venninnene om! 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 (endret) Katten eller Yme! Liker måten de skriver på + at de kommer med et par morsomme kommentarer her og der. Endret 6. april 2012 av Mortem
Lille Blåklokke Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg ville hatt det litt morro med Katten
TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde glatt gått på date med WildThing. Erh, vent litt.
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Katten eller Yme! Liker måten de skriver på + at de kommer med et par morsomme kommentarer her og der. Katten og Yme ja. Herlige vesen Skulle gjerne gått på date med de samtidig!
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 (endret) du kanke bare sitte der å spise poppmais vettu eple- du må svareeee Endret 6. april 2012 av NozMonster
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 du kanke bare sitte der å spise poppmais vettu eple- du må svareeee Enig!! Og hadde jeg vært bi, så hadde jeg data deg Noz! Du virker som en liten Duracell-kanin. En hot en! :gjeiper:
pinar Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 du kanke bare sitte der å spise poppmais vettu eple- du må svareeee Men det er jo så vanskelig å ta valg! men syns tråden var morsom
Gjesten Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 å kun velge èn er jo egentlig helt umulig!! Men akkuratt nå, så må jeg nok si Hogwash Skuffa!! Du velger Hogwash over meg altså?
Gjesten Skrevet 6. april 2012 #15 Skrevet 6. april 2012 (endret) Og hadde jeg vært bi, så hadde jeg data deg Noz! Du virker som en liten Duracell-kanin. En hot en! :gjeiper: Det er akkurat det hun er Det var en veldig god beskrivelse faktisk Endret 6. april 2012 av Gjesten
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #16 Skrevet 6. april 2012 Det er akkurat det hun er Det var en veldig god beskrivelse faktisk Jeg liker å tro at jeg kan lese folk! Bokstavelig talt, siden vi er på nett å sånt.. :gjeiper: 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. april 2012 #17 Skrevet 6. april 2012 Jeg liker å tro at jeg kan lese folk! Bokstavelig talt, siden vi er på nett å sånt.. :gjeiper:
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #18 Skrevet 6. april 2012 Enig!! Og hadde jeg vært bi, så hadde jeg data deg Noz! Du virker som en liten Duracell-kanin. En hot en! :gjeiper: jeg skrev det faktisk i det første innlegget mitt jeg ville date den ærede trådstarteren av denne tråden, meeen jeg tenkte jeg skulle være litt seriøs (ikke at det hadde vært tull om jeg hadde skrevet, men i likhet med deg, foretrekker jeg det mannlige kjønn. men tusen takk for komplimentet hottyness ) Skuffa!! Du velger Hogwash over meg altså? søta- jeg har jo vært på mange dater med deg og snart må vi finne en ny dag for date!! Det er akkurat det hun er Det var en veldig god beskrivelse faktisk dere er for gode til at det kan være sant
Pialill Skrevet 6. april 2012 #19 Skrevet 6. april 2012 Kunne tenkt meg å møte Katten, men ikke på date altså. Tror han hadde funket best til litt (les mye) morro Sku jeg gått på date måtte det nok blitt Bandit!
Gjesten Skrevet 6. april 2012 #20 Skrevet 6. april 2012 søta- jeg har jo vært på mange dater med deg og snart må vi finne en ny dag for date!! Jeg synes fortsatt en ny date med meg burde gå foran date med Hogwash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå