Gå til innhold

Jeg prøver å lage en blogg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å starte en blogg... det er noe jeg har tenkt på lenge og som jeg tror kan bli ett veldig gøy prosjekt! men hva vil folk lese om? noen som vil komme med noen innspill på hva de kunne tenkt seg å lese om?

http://www.fatbarbie90.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å starte en blogg... det er noe jeg har tenkt på lenge og som jeg tror kan bli ett veldig gøy prosjekt! men hva vil folk lese om? noen som vil komme med noen innspill på hva de kunne tenkt seg å lese om?

http://www.fatbarbie90.blogspot.com/

Det viktigste spørsmålet er kanskje hva du har lyst å skrive om:)? Skriv om det som engasjerer deg, ting du brener du og synes er spennende, så vil folk med samme interesser finne frem til bloggen din, dersom du legger litt innsats i den:)

Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet (endret)

Poenget med en blog bør være at du har noe du har lyst til å fortelle. Dette er bare nok en kjedelig bimbo-blog, som bare er interessant for de som kjenner deg.

Endret av Macha Mong Ruad
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hum... aldri planer om at det skal bli noen bimbo blogg, men jeg er glad i sminke, hår og klær, men istedenfor å late som om jeg er naturlig perfekt som jeg føler endel av de andre bloggerene gjør ønsker jeg å fortelle om de tingene jeg "jukser" med, så andre kan teste det ut også!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som liker å lese om sminke,klær, produkter osv. Liker ikke "dype" blogger..

• Liker 1
Skrevet

Du er stor, vakker og tør å vise deg frem. Jeg vil se outfits!!! ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er vel gått litt inflasjon i rosablogger, du må virkelig skille deg ut for å bli lagt merke til. Produktbilder av vesker er liksom ikke direkte banebrytende, ei heller tilsynelatende halvferdig design og rosa skrift. Det jeg først og fremst ser som er litt annerledes ved din blogg er vel det at du er litt større enn mange av de andre (men misforstå meg rett, du er kjempeflott, og kler definitivt fasongen din), men så snart du kommer med slankeinnlegg viser du jo at du nettopp at du er misfornøyd, og da ryker jo det poenget ut av vinduet. Godt mulig du kunne dratt lesere med en positiv, veldesignet og velskreven blogg om klær og mote for jenter på din størrelse, er ikke så mye konkurranse der, og kan godt være den potensielle lesermassen er stor. Jenter flest har jo tross alt (og heldigvis) ikke figur som Fotballfrue.

Men jeg ville endret på tittelen. :gjeiper:

Edit: Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvorfor du poster som anonym. Du står jo frem med bilde, alder og "yrke" i bloggen uansett.

Endret av Okapi
  • Liker 6
Skrevet

Er vel gått litt inflasjon i rosablogger, du må virkelig skille deg ut for å bli lagt merke til. Produktbilder av vesker er liksom ikke direkte banebrytende, ei heller tilsynelatende halvferdig design og rosa skrift. Det jeg først og fremst ser som er litt annerledes ved din blogg er vel det at du er litt større enn mange av de andre (men misforstå meg rett, du er kjempeflott, og kler definitivt fasongen din), men så snart du kommer med slankeinnlegg viser du jo at du nettopp at du er misfornøyd, og da ryker jo det poenget ut av vinduet. Godt mulig du kunne dratt lesere med en positiv, veldesignet og velskreven blogg om klær og mote for jenter på din størrelse, er ikke så mye konkurranse der, og kan godt være den potensielle lesermassen er stor. Jenter flest har jo tross alt (og heldigvis) ikke figur som Fotballfrue.

Men jeg ville endret på tittelen.

Veldig enig med deg. Det kan virke litt useriøst med alt dette barbietullet.

AnonymBruker
Skrevet

Edit: Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvorfor du poster som anonym. Du står jo frem med bilde, alder og "yrke" i bloggen uansett.

Kanskje nettopp derfor? Er man aktiv på forumet ønsker man kanskje ikke at innleggene her skal knytter opp mot virkelig identitet, via bloggen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje nettopp derfor? Er man aktiv på forumet ønsker man kanskje ikke at innleggene her skal knytter opp mot virkelig identitet, via bloggen?

Stemmer det, sikkert mange som kjenner igjen bildene og vet nicket men men

Jeg er stor men ønsker å bli slankere av helsemessige grunner, er ikke fordi jeg er så forferdelig missfornøyd men fordi jeg ønsker en kropp jeg ikke har hatt før :) og vil gjærne ta folk med på den reisen! samt masse annet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns innleggene hvor du har bilder av deg selv, var mye mer intr. enn det helt random innlegget om veskene. det blir likt alt annet. men går jo ann å ha en miks. ville dog prøvd å rydde opp litt i designet. ikke ha det så rotete. litt større bilder og kanskje.

Skrevet

Jeg syns innleggene hvor du har bilder av deg selv, var mye mer intr. enn det helt random innlegget om veskene. det blir likt alt annet. men går jo ann å ha en miks. ville dog prøvd å rydde opp litt i designet. ikke ha det så rotete. litt større bilder og kanskje.

Enig. Ville også satset på skikkelig kamera (trenger ikke være speilrefleks) på stativ fremfor mobil/webkamera, blir mye bedre bilder av det.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg liker blogger som provoserer!

Skriv gjerne om sex og kontroversielle holdninger dersom du har noen.

Det er dritkjedelig å lese om vesker og interiør..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i det med bilder! jeg er på ferie så det blir ordnet når jeg er hjemmeigjen neste uke, men her inne blir jo folk provosert over at fotballfrue tar bilde i samme vinkel hver gang? folk er lettprovosert om dagen.... men med mine kinkye sider kan det def komme noen innlegg om sex

AnonymBruker
Skrevet

Skrivefeil i overskriften er det første som møter meg på bloggen, det gir ikke et godt førsteinntrykk. Tre reklamer for tarmskylling er også i meste laget.

AnonymBruker
Skrevet

Nei har lett dysleksi... prøver å lese over men er noen ting jeg ikke ser av skrivefeil, jeg beklager dette skal prøve å skjerpe meg! Det raklame greiene på bloggen har jeg heller ikke fått helt tak på enda, men ja 3 reklamer for det samme er rimelig tullette! bloggen er under en uke gammel så er veldig glad for innspill jeg får her så jeg kan gjør ting bedre, takk for hjelpen alle sammen! :)

Skrevet

Enig i det med bilder! jeg er på ferie så det blir ordnet når jeg er hjemmeigjen neste uke, men her inne blir jo folk provosert over at fotballfrue tar bilde i samme vinkel hver gang? folk er lettprovosert om dagen.... men med mine kinkye sider kan det def komme noen innlegg om sex

Det er ikke nødvendigvis provoserende, men det er kjedelig, påfallende og litt...teit. Variasjon, liv, krydder, etc.

Forresten er reklame noe bedritne greier. La det ligge til du kan tjene noe på det, iallefall. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei har lett dysleksi... prøver å lese over men er noen ting jeg ikke ser av skrivefeil, jeg beklager dette skal prøve å skjerpe meg! Det raklame greiene på bloggen har jeg heller ikke fått helt tak på enda, men ja 3 reklamer for det samme er rimelig tullette! bloggen er under en uke gammel så er veldig glad for innspill jeg får her så jeg kan gjør ting bedre, takk for hjelpen alle sammen! :)

Du skriver egentlig ikke så verst, den feilen jeg siktet til var "veske drømmer". Det er det første man ser når man går inn der. Ellers er det ikke så ille.

Skrevet (endret)

Man vil lese om et interessant liv, enkelt og greit. Først og fremst må du ha kunnskap og kreativitet innen feltet du jobber med. Der etter må du ha et unikt og gjerne en ekstravagant livstil med interessante venner, connections (Les: kjendiser, modeller, baroner, fondbabys og elite, etc.) og events. Litt som en utsvevende musikkvideo på en måte.

Husk også: Pics or i did not happen.

Du som driver med mote burde oppsøke slikt som fashionweeks der du tar bilder og kan menge deg med modellene og designerne, om du klarer å få det til. Du må prøve. :)

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...