blomsterhav Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg er forelsket I en engelskmann.. Det hele er veldig nytt, og akkurat nå føler jeg at jeg mangler litt språk for å uttrykke hva jeg føler for han. Har prøvd meg på "I love you", men får litt inntrykk av at han får lyst til å løpe andre veien når jeg sier det Jeg elsker han jo ikke enda, men er stormende forelsket og magen bobler over av sommerfugler.. Hvordan kan jeg si dette til han på engelsk, i et enkelt og kort utrykk, a la "Jeg er SÅ forelsket i deg!", uten at det blir så altfor store og dype ord?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 i`m so in love with you? veldig direkte oversatt;P
Gjest Ludovie Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg er forelsket I en engelskmann.. Det hele er veldig nytt, og akkurat nå føler jeg at jeg mangler litt språk for å uttrykke hva jeg føler for han. Har prøvd meg på "I love you", men får litt inntrykk av at han får lyst til å løpe andre veien når jeg sier det Jeg elsker han jo ikke enda, men er stormende forelsket og magen bobler over av sommerfugler.. Hvordan kan jeg si dette til han på engelsk, i et enkelt og kort utrykk, a la "Jeg er SÅ forelsket i deg!", uten at det blir så altfor store og dype ord? Hehe. Du får ta med i betraktningen at han er tross alt er brite. Men hva med: "I really fancy you", eller "You are fantastic". Så kan du ta det derfra, hehe.
blomsterhav Skrevet 6. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2012 Takk for ideer Jeg har vel allerede fortalt han både det ene og det andre.. Tror han føler likt, bare han er litt redd for å si det høyt.. Det er i hvertfall deilig å være forelsket Så får han bare finne seg i at sånn er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå