Gå til innhold

Forelsket/elsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket :rodmer: I en engelskmann.. Det hele er veldig nytt, og akkurat nå føler jeg at jeg mangler litt språk for å uttrykke hva jeg føler for han. Har prøvd meg på "I love you", men får litt inntrykk av at han får lyst til å løpe andre veien når jeg sier det :P Jeg elsker han jo ikke enda, men er stormende forelsket og magen bobler over av sommerfugler.. Hvordan kan jeg si dette til han på engelsk, i et enkelt og kort utrykk, a la "Jeg er SÅ forelsket i deg!", uten at det blir så altfor store og dype ord?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

i`m so in love with you? veldig direkte oversatt;P

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg er forelsket :rodmer: I en engelskmann.. Det hele er veldig nytt, og akkurat nå føler jeg at jeg mangler litt språk for å uttrykke hva jeg føler for han. Har prøvd meg på "I love you", men får litt inntrykk av at han får lyst til å løpe andre veien når jeg sier det :P Jeg elsker han jo ikke enda, men er stormende forelsket og magen bobler over av sommerfugler.. Hvordan kan jeg si dette til han på engelsk, i et enkelt og kort utrykk, a la "Jeg er SÅ forelsket i deg!", uten at det blir så altfor store og dype ord?

Hehe. Du får ta med i betraktningen at han er tross alt er brite.

Men hva med: "I really fancy you", eller "You are fantastic". Så kan du ta det derfra, hehe. :fnise:

Skrevet

Takk for ideer :) Jeg har vel allerede fortalt han både det ene og det andre.. Tror han føler likt, bare han er litt redd for å si det høyt.. Det er i hvertfall deilig å være forelsket :rodmer: Så får han bare finne seg i at sånn er det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du synes pikken hans er svær.

Skrevet

I have a (big) crush on you.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...